جزییات خبر

پاکسازی سواحل نایبند در شهرستان عسلویه به همت دانش‌‌آموزان مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل نایبند در شهرستان عسلویه به همت دانش‌‌آموزان مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۲۳

دانش‌آموزان مدرسه چراغ اندیشه 2 شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری امور بانوان و روابط عمومی مجتمع برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی در برنامه‌ای مشترک فرهنگی، ورزشی، ساحل نایبند واقع در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، خانم آزادی، مشاور مدیرعامل در امور بانوان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دانش آموزان مدرسه چراغ اندیشه 2 دوره دوم شهرک مسکونی مجتمع با مدیریت خانم محمودی راد و همکاری روابط عمومی با حضور در اردوی مشترک فرهنگی، ورزشی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی پرداختند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مدرسه چراغ اندیشه 2 شهرک مسکونی در ابتدا با حضور در محل ساختمان شهید مهدوی ستاد مجتمع در یک گروه همخوانی، به اجرای سرودهای انقلابی و حماسی پرداختند و در ادامه از پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید نمودند.

خانم آزادی بیان کرد: در ادامه‌ی این اردوی فرهنگی، ورزشی دانش‌آموزان با حضور در سواحل زیبای روستای هاله از توابع شهرستان عسلویه با انجام مسابقات ورزشی، سواحل زیبای نایبند و روستای هاله و به منظور گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی، سواحل این محدوده را پاکسازی کردند.

خانم آزادی در ادامه به انجام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و ... در حوزه خانواده ‌های ساکن شهرک در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با انجام برنامه‌ریزی دقیق و منظم برنامه ‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و ورزشی در بین خانواده‌های کارکنان پرتلاش اجرایی خواهد شد و امید داریم این برنامه‌ها بتواند رضایت خانواده کارکنان را همراه داشته باشد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید