جزییات خبر

برگزاری نشست هم اندیشی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نشست هم اندیشی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۴:۰۳

اولین جلسه هم اندیشی منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم در سالن جلسات این پالایشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اولین جلسه هم اندیشی رؤسای واحدهای منابع انسانی ستاد مجتمع با هدف آشنایی با چالشهای حوزه منابع انسانی و بررسی راهکارهای عملیاتی و با حضور بهرام حیدری، سرپرست مدیریت منابع انسانی ، رؤسای واحدهای ستادی منابع انسانی، مدیر پالایشگاه سوم و مسئولین منابع انسانی فازهای 4و5 در سالن کنفرانس پالایشگاه سوم برگزار گردید.

در ابتدای این نشست رئیس منابع انسانی پالایشگاه سوم ضمن خیر مقدم ، گزارشی از وضعیت کلی آمار نیروهای منابع انسانی پالایشگاه و چالش‌ها و مشکلات حوزه منابع انسانی ارائه کرد.

در ادامه جلسه هم اندیشی منابع انسانی؛ رؤسای ستادی منابع انسانی به بیان نقطه نظرات ، دیدگاهها و راهکارهای خود جهت رفع مشکلات و چالشهای مطرح شده پرداختند.

بهرام حیدری ، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، با بیان اهداف این مدیریت در زمینه شناخت دغدغه ها و مسائل و مشکلات مرتبط با منابع انسانی ، بر تعامل مستقیم و سازنده بین پرسنل عملیاتی و ستادی برای رفع موانع و گلوگاهها تاکید کرد.

وی حل مشکلات زیر ساختی و اساسی منابع انسانی مجتمع را در گرو ارتباط سازنده با ستاد شرکت ملی گاز ایران دانست و تاکید فرمود که در این مسیر با دعوت از مسئولین ارشد در ستاد شرکت ملی گاز و وزارت نفت برای حضور در مجتمع ، زمینه دستیابی به راهکارهای اساسی خواهد شد.

مدیر پالایشگاه سوم نیز ضمن تشکر و خیرمقدم از حضور میهمانان ، در راستای پیشرفت اهداف سازمانی در همه عرصه های سازمانی تصریح کرد: با استفاده از الگوهای پیشرفته توسعه نیروی انسانی،می توان به یادگیری بیشتر سازمان و ارتقاء قابلیتهای کارکنان، خدمات بهتری به ذینفعان خود ارائه داد.

وی در پایان گفت: با توکل به خداوند بزرگ و با توجه به روحیه جهادی و دلسوزانه همکاران پرتلاشمان در واحد منابع انسانی پالایشگاه سوم و با نگرش و رویکرد دانش محور سازمان در حوزه های محتلف اداری و عملیاتی ، امیدواریم ؛ فعالیتهای کارشناسی شده و علمی بهتر و به روز در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی، با مساعدت وهمکاری مدیران ستادی در پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی و از جمله منابع انسانی پالایشگاه سوم، شاهد باشیم.

رسانه جدید

(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۴:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید