جزییات خبر

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

سرمایه انسانی، مهمترین دارایی مجتمع گاز پارس جنوبی

سرمایه انسانی، مهمترین دارایی مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۴۸

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، نیروی انسانی را مهمترین رکن مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی دانست و بیان کرد: خوشبختانه این مجتمع بزرگ گازی کشور از این ثروت بزرگ غنی است و تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط در این حوزه بکار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست هم‌اندیشی مدیر پالایشگاه و کارکنان منابع انسانی پالایشگاه دوم پارس جنوبی گفت: آنچه در مجتمع گاز پارس جنوبی سبب تولید پایدار، شکوفایی و نوآوری مدوام و مستمر می‌شود، سرمایه انسانی متعهد و متخصص است که خوشبختانه مجتمع از این ثروت بزرگ، غنی است و نیروی انسانی مجتمع سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند .


حیدری ادامه داد: افزایش سطح رضایت شغلی در بین کارکنان و زنده نگه داشتن روحیه تلاش و شنیدن چالش‌ها و مشکلات و رفع آنها از برنامه‌های مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و برای بهبودی در مسائل با روحیه جهادی به صورت شبانه‌روزی تلاش خواهیم کرد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست تصریح کرد: رفع موانع و مشکلات موجود در زمینه های اسکان، رفاه و جذب نیروی های جدید جزء اولویت هاست و در این میان منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز همراه و همگام جهت رفع این موانع حرکت خود را آغاز نموده است.

حیدری ادامه داد: هماهنگی ویژه میان منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت ملی گاز می‌تواند موجب رشد و شکوفایی در مسائل راهبردی منابع انسانی مجتمع باشد و هرچقدر در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، هماهنگی بیشتری داشته باشیم، در رفع مشکلات کارکنان و بقا و بالندگی مجتمع گاز پارس جنوبی موفق‌تر خواهیم بود.

مدیر منابع انسانی مجتمع همچنین در موضوع نهایی کردن ساختار بیان کرد: امور مربوطه و مطالعات مرتبط و اخذ مجوز ها در آخرین مراحل قرار دارد و بزودی ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

در این نشست هم اندیشی، مسائل و مشکلات حوزه نیروی انسانی رسمی، قراردادی و پیمانکاری مطرح و راهکارهای پیشنهادی به‌منظور ارتقای وضع موجود ارائه شد.

(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید