جزییات خبر

معاون وزیر نفت در امور گاز:

مدیران ارشد وزارت نفت، خادم کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیران ارشد وزارت نفت، خادم کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۲۲

مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز که برای بازدید از روند فعالیت‌ها واقدامات شاخص در مسیرآمادگی تولید و فراورش گاز مورد نیاز فصل زمستان به عسلویه و مجتمع گاز پارس جنوبی سفر کرده بود، از روند عملکرد اتاق کنترل پالایشگاه ششم پارس جنوبی بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، در جمع متخصصان و کارکنان اتاق کنترل پالایشگاه ششم ( فازهای 15 و 16) به صورت چهره به چهره و بدون واسطه به گفتگو نشست و کارکنان اتاق کنترل مشکلات و مسائل مهم را مطرح نمودند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این نشست بیان کرد: اتاق کنترل قلب پالایشگاه است، و تلاش و مجاهدت شبانه روزی شما کارکنان و متخصصان در اتاق کنترل‌های پالایشگاه‌های پارس جنوبی ستودنی ست.

وی در ادامه بیان کرد: مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز بعنوان خادمان شما عزیزان و برای رفع مشکلات و مسائل مهم کارکنان پارس جنوبی با تمام تلاش گام برمی‌دارند و باید تا حصول نتیجه نهایی صبر و بردباری را پیشه بگیریم.

چگنی عنوان داشت: دفاع از حقوق کارکنان در راس امور قرار دارد و وزارت نفت به شما مجاهدان عرصه ی جهاد و جبهه‌ی اقتصادی کشور افتخار می‌کند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: موضوعات مهمی از قبیل ماده 10 و مالیات با پیگیری‌های مستقیم وزیر محتر نفت در دست پیگیری می‌باشد و امید داریم این موضوعات مهم در آینده نزدیک مرتفع گردد.
چگنی در ادامه با اشاره به نقش محوری و حساس متخصصان اتاق کنترل پالایشگاه‌های پارس جنوبی تصریح کرد: با وجود چهره های جوان، با تجربه و خلاق در اتاق کنترل پالایشگاه های مجتمع و بخصوص پالایشگاه ششم، نوید بخش روزها و آینده روشن در صنعت نفت و گاز کشور خواهد بود و شما عزیزان مدیران آینده حوزه صنعت کشور در آینده نزدیک خواهید بود.

وی با اشاره به شروع روزهای سرد سال در کشور عنوان داشت: شما عزیران و جوانان کشور تمام دلبستگی‌ها را زمین گذاشته‌اید و آستین همت بالا زده اید و برای آسایش و آرامش مردم کشور لبیک گفته و مردم روستاهای دور افتاده اکنون منتظر گاز تولیدی شما هستند و این خدمت صادقانه در شرایط کنونی و حساس کشور در نزد خدواند یک عبادت بسیار بزرگ محسوب می‌‌شود.

چگنی ادامه داد: تمام مدیران ارشد و هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران اکنون در کنار شما هستند و به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات شما را بررسی و تا نتیجه نهایی تلاش خواهند کرد.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
 
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید