جزییات خبر

با همکاری اداره کل بهداشت صنعتی وزارت نفت انجام گردید؛

برگزاری کارگاه آموزشی کار با سامانه ارزیابی عملکرد وزارت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه آموزشی کار با سامانه ارزیابی عملکرد وزارت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۲۹

کارگاه آموزشی کار با سامانه ارزیابی عملکرد بهداشت وزارت نفت با همکاری مسئولین اداره کل بهداشت صنعتی وزارت نفت و با حضور مسئولین و کارشناسان بهداشت صنعتی پالایشگاه های مجتمع ، فجر جم، پارسیان و سازمان منطقه ویژه در محل آموزش ستاد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین مهراب نژاد، مسئول بهداشت صنعتی ستاد مجتمع در این باره گفت: در راستای پیاده سازی عنصر هفتم سیستم مدیریت بهداشت OGP همچنین هماهنگ با شعار امسال روز جهانی بهداشت حرفه ای مبنی بر محیط کار سالم و ایمن در گرو بهینه سازی اطلاعات ایمنی و بهداشت کار ، کارگاه آموزشی مذکور برگزار گردید.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از چالش‌های مهم که منجر به تاخیر در هدفگذاری، برنامه ریزی و ملاحضات لازم در حوزه سلامت می گردد مربوط به عدم وجود سامانه اطلاعاتی با قابلیت ثبت ، تجزیه و تحلیل و دسترسی روزانه به گزارشات بهداشتی بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون این سامانه با محوریت اداره HSEوزارت نفت و تحت پورتال وزارت نفت تهیه گردیده است.

مهراب‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در کارگاه‌های بعدی ضمن هماهنگی با این اداره دسترسی جهت کلیه‌ی مسئولین و کارشناسان بهداشت صنعتی پالایشگاه‌های مجتمع ایجاد و نهایتا کارگاه آموزشی کار با سامانه جهت کلیه افراد برگزار می گردد.

وی یکسان‌سازی فرم‌های ثبت اطلاعات، جلوگیری از خطا در ثبت اطلاعات‌، دسترسی سریع روزانه و امکان مقایسه وضعیت شاخص‌های پالایشگاه‌ها با متوسط آن در سطح شرکت اصلی و وزارت نفت و نهایتا موتور جستجوگر کارآمد و اخذ گزارشات مختلف را از مزایای عمده بهره‌برداری از این سامانه برشمرد.

مهندس مهراب‌نژاد در پایان یادآور شد: علاوه بر سامانه، ارتقای سطح هشت عنصر سیستم مدیریت بهداشت OGP مطابق با ابلاغیه های HSE وزارت نفت در اهداف و برنامه های بهداشتی ستاد و پالایشگاه ها در سال 1396 لحاظ گردیده است .

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید