جزییات خبر

دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران

پیاده سازی آموزش قرآن در رده‌های مختلف سنی کارکنان و خانواده کارکنان شرکت ملی گاز ایران

پیاده سازی آموزش قرآن در رده‌های مختلف سنی کارکنان و خانواده کارکنان شرکت ملی گاز ایران
(دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۵۷

کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز در نشست با مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: هدف اصلی، جذب تمامی همکاران و خانواده‌های آنان به فضای قرآنی است و آموزش مفاهیم قرآنی در رده های مختلف سنی کارکنان و خانواده کارکنان شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز در اولویت نخست قرار دارد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران، در نشست با معاون مدیرعامل و رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و با ایجاد رشته‌های جدید در حوزه قرآن، فضا را برای فعالیت‌های گسترده قرآنی در بین کارکنان و خانواده کارکنان پرتلاش شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز فراهم خواهیم آورد.

کبیری در ادامه با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در بین کارکنان پرتلاش مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم با راهکارهای نو در جهت عمومیت بخشیدن به مفاهیم قرآنی در بین کارکنان، سطح فرهنگ و جایگاه مهم قرآن نیز در بین کارکنان و خانواده کارکنان معظم گسترش پیدا خواهد کرد.

شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و مراکز مهمی از قبیل مساجد در استراحتگاه‌ها و نمازخانه‌ پالایشگاه‌های سایت یک و دو، می‌تواند در مسیر گسترش فعالیت‌های قرآنی نقش بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌هایی که در نظر گرفته شده سطح قرآنی همکاران را در تمامی رشته‌ها ارتقا خواهیم داد و تلاش می‌کنیم در سایه همدلی، همفکری و کارگروهی در کوتاهترین بازه زمانی اقدامات موثر و مفیدی اجرایی گردد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید