جزییات خبر

درخشش دختران زیر هفده سال مجتمع گاز پارس جنوبی در المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران

درخشش دختران زیر هفده سال مجتمع گاز پارس جنوبی در المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران
(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۰۹:۴۸

دختران ورزشکار زیر هفده سال مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران، با اقتدار در رشته‌های بسکتبال، شنا، ژیمناستیک،شطرنج و تنیس روی میز خوش درخشیدند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمید افشاری، مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: فرزندان دختر زیر هفده سال کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز، توانستند با آمادگی کامل و با اقتدار چهار عنوان قهرمانی و یک عنوان نائب قهرمانی را کسب نمایند.

وی ادامه داد: دختران ورزشکار زیر هفده سال مجتمع گاز پارس جنوبی در رشته های بسکتبال، شنا، ژیمناستیک و شطرنج با درخشش بر سکوی قهرمانی قرار گرفته و صاحب مدال خوش رنگ در این دوره از مسابقات شدند.

افشاری در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران رشته‌ی تنیس روی میز نیز تا یک قدمی عنوان قهرمانی پیش رفتند و توانستند در این رشته‌ی ورزشی عنوان نائب قهرمانی را کسب نمایند.

مسئول خدمات ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: کاروان فرزندان دختر زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی به تعداد 74 نفر ورزشکار به سرپرستی سرکار خانم فروغیان و اقای رضایی در این دوره از مسابقات در رشته های شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، شطرنج، ژیمیناستیک و بسکتبال حضور داشتند.


افشاری در ادامه خاطرنشان کرد: فرزندان دختر زیر 17 سال مجتمع گاز پارس جنوبی از تاریخ 27 مهرماه لغایت 30 مهرماه در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

 

وی در پایان ضمن تشکر، قدردانی و همکاری خانواده‌ ورزشکاران دختر زیر 17 سال مجتمع با مجموعه ورزش مجتمع بیان کرد: از همکاری و پشتیبانی مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت پیشرفت سطح ورزش در مجتمع گاز پارس جنوبی تشکر و قدردانی می‌نمایم و امید داریم با رهنمودهای ارزشمند مدیرعامل و تمامی مدیران مجتمع بتوانیم گام‌های بزرگی در جهت شکوفایی و رونق ورزش مجتمع در میدان های بزرگ قهرمانی برداریم.



رسانه جدید
رسانه جدید
 
رسانه جدید
رسانه جدید
 
رسانه جدید

(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۰۹:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید