جزییات خبر

نشست کارگروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست کارگروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۴۴

سومین نشست کارگروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مشاور وزیر نفت و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل گفت: هدف از برگزاری این نشست با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل و تهدیدهای بین‌المللی و منطقه‌ای کارگروه و کمیته‌های پدافند غیرعامل در بخش‌های پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی به‌طور هفتگی و مستمر برگزار و وضع موجود پایش و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست گزارش‌های طبقه‌بندی‌شده و به‌دست‌آمده ارائه می‌شود و درباره مسائل بسیار مهم و حیاتی امنیتی، سایبری، ارزیابی پیامدهای تهدیدها در پالایشگاه‌های 13 گانه مجتمع گاز پارس جنوبی بحث و گفت‌وگو می‌شود.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: حمایت و نوسازی و بازسازی تجهیزات، حفظ و نگهداشت تولید و افزایش تولید پایدار و تداوم آن از موضوعات بسیار مهم برای برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی پدافند غیرعامل پالایشگاه های مجتمع با حضور مشاور محترم وزیر نفت و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بوده است.

مسعودنیا در ادامه گفت: اقدامات و تمهیدات لازم جهت تولید مستمر گاز و محصولات جانبی در فصول سرد سال در دستور کار قرار گرفته ، باید در کنار هم و با انجام کار تیمی مسائل مهم را حل وفصل نماییم.

وی ادامه داد: انتظار داریم با رهنمودهای سازنده و همراهی مدیران پرتلاش در جلسات آینده شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه پدافند غیرعامل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی باشیم.

(شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۲:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید