جزییات خبر

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

رفع نواقص عمده و اولویت دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

رفع نواقص عمده و اولویت دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی شتاب می‌گیرد
(پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) ۱۸:۱۲

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بیان کرد: رفع نواقص عمده و اولویت دار پالایشگاه‌های 13 گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدامات نوآورانه شتاب خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبب، محمد حسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به مثبت ارزیابی کردن این نشست بیان کرد: رفع نواقص عمده و اولویت دار پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم شتاب خواهد گرفت و این مهم سرلوحه‌ی اقدامات مهم روزانه و مستمر قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: اکنون فضای خوب و سازنده‌ای بین مدیران سه شرکت مهم پارس جنوبی به وجود آمده واقدامات مهم و کلیدی نیز تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب با انجام نشست‌های مشترک تداوم خواهد داشت.

متجلی تصریح کرد: نتیجه ی این نشست ها باید در سرنوشت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی نقش اساسی داشته باشد و خوشبختانه مدیران و کارکنان با عضویت در یک تیم منظم پای کار هستند و در مسیر روشن و شفاف به سمت جلو گام بر‌می‌دارند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس افزود: باید بکوشیم کارهای عقب مانده در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی که بر زمین مانده را به کمک یکدیگر بلند نماییم و خدمت به کشور را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار دهیم.





(پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) ۱۸:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید