جزییات خبر

اهدا لوح تقدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه به مجتمع گاز پارس جنوبی

اهدا لوح تقدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه به مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۴

مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای فعالیت‌ها و تحقق اهداف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی، کنترل حوادث و بیماری‌های ناشی از کار و حفاظت از محیط زیست از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه لوح تقدیر دریافت کرد .

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اکبر آذرگون، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه در مراسم بزرگداشت هفتم مهرماه، روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی گفت: با انجام منظم و دقیق موارد مهم بهداشت، ایمنی و کنترل حوادث و بیماری‌های ناشی از کار و حفاظت از محیط زیست، مجتمع گاز پارس جنوبی را لایق دریافت لوح تقدیر کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه نظام مدیریت بهداشت گفت: تحقق اهداف مهم نظام مدیریت بهداشت،ایمنی و محیط زیست از جمله کنترل حوادث و بیماری های ناشی از کار و پیاده سازی مسائل مهم حفاظت از محیط زیست از جمله مواردی هستند که مجتمع گاز پارس جنوبی در این حوزه گام های بسیار مثبت برداشته است.

اکبر آذرگون، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه در متن لوح تقدیر، خطاب به احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی آورده است:


جناب اقای مهندس احمد باهوش

مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی

باسلام

قطعا برتری‌ها و توفیقات بارز بدست آمده در بهبود وضعیت ایمنی آن شرکت حاصل خدمات خالصانه و صادقانه شما و همکاران محترم می‌باشد.

بدین‌وسیله ضمن تبریک روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران حوزه اچ اس ئی در تحقق اهداف نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست از جمله کنترل حوادث و بیماری‌های ناشی از کار و حفاظت از محیط‌زیست تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند باریتعالی توفیق روزافزون شما را در این عرصه مسئلت دارم.

اکبر آذرگون
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان عسلویه

رسانه جدید


(یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید