جزییات خبر

با استقرار پایگاه انتقال خون استان بوشهر

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند
(شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۲۴

با استقرار پایگاه انتقال خون استان بوشهر در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، بیش از 119 مورد خونگیری با حضور کارکنان این پالایشگاه به ثبت رسید.


به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رضا رئیسی، رئیس اچ اس ئی و پدافند غیرعامل پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: باعنایت به اعلام اداره کل انتقال خون استان بوشهر و پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک پالایشگاه ششم با آن اداره کل شرایطی فراهم گردید تا کارکنان داوطلب پالایشگاه ششم در شرایطی بسیار مناسب و ایمن اقدام به اهداء خون نمایند.

رئیسی با اشاره به غیرجایگزین بودن خون خاطرنشان کرد: استقرار تیم سیار در پالایشگاه با هدف کمک به ذخایر خونی و فرآورده های آن و با همکاری ادارات پالایشگاه، پشتیبانی منابع انسانی و با محوریت واحد بهداشت صنعتی صورت گرفت و طی آن تعداد 140 مورد پذیرش ثبت گردید و از این میزان، تعداد 119 مورد خونگیری انجام شد.

وی با تاکید بر حوزه مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه بودن اهداء خون، گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی یک نیاز روزانه و مستمر است که این مهم می بایست بصورت ویژه اطلاع رسانی شده و برای ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ اهداء خون اقداماتی شایسته ای صورت پذیرد که در همین راستا پالایشگاه ششم همواره پیشقدم بوده و گام‌های موثری را برداشته است.

رئیسی ادامه داد: در شش ماه پایانی سال جاری و با برنامه ریزی دقیق و منظم این روند حضور سازمان انتقال خون استان بوشهر در پالایشگاه ششم تداوم خواهد داشت و امید داریم مسائل مهم در حوزه مسئولیت های اجتماعی با شتاب بیشتری در این پالایشگاه انجام شود.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید