جزییات خبر

پایان تعمیرات اساسی در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی

پایان تعمیرات اساسی در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱) ۰۸:۱۳

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از پایان تعمیرات اساسی و بازرسی فنی واحدهای مهم پالایشگاهی در موعد مقرر خبر داد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن اسعدی، مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در این باره گفت: تعمیرات اساسی سال جاری با انجام اقدامات شاخص و تکیه بر توان و دانش کارکنان و متخصصان پالایشگاه هفتم طبق برنامه‌ریزی انجام شده در کوتاه‌ترین بازه زمانی و بازدهی بالا با موفقیت پایان یافت.

وی با اشاره به اقدامات شاخص در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه هفتم بیان کرد: در عملیات تععمیرات اساسی سال جاری، موارد مهم بازرسی فنی بررسی و تحت ضمانت‌نامه قرار گرفت که از مهمترین آن‌ها کوره‌های واحد 104 و برج‌های احیاء هر چهار ردیف گازی می باشد.

اسعدی در ادامه عنوان داشت: بر روی کوره‌ها تست‌های پیشرفته NDT و تست‌های متالوگرافی انجام شد که موجب تعمیر تیوب‌های کوره گردید که توانست در زمان مناسب از وقوع حادثه در کوره‌ها جلوگیری کند.

وی افزود: در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری تعداد 54 عدد کوپن خوردگی تنها در 4 روز با همت و تلاش بی‌وقفه‌ی کارکنان تعویض گردید که این مهم نشان از عزم راسخ کارکنان و متخصصان در مسیر شکوفایی اقتصادی، فراورش و تولید پایدار گاز دارد.

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی به مهمترین اقدامات و فعالیت‌های تعمیراتی نیز اشاره نمود و تصریح کرد: بازدید و تعمیرات کوره‌های 104، راه‌اندازی پکیج HPU واحد 100، انجام اقدامات اصلاحی و برنامه ریزی شده واحد مهندسی مکانیک، تنظیم رله‌های حفاظتی تجهیزات در پالایشگاه به مهت واحد برق، دانلودهای نرم افزاری برنامه‌ریزی شده واحد ابزار برق از مهمترین موارد انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی می باشد.


اسعدی بیان کرد: عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی، یک خانه تکانی صنعتی برای آمادگی ورود به فصول سرد سال و تضمین تولید ایمن و پایدار گاز است و همه ارکان پالایشگاه در بخش عملیات و پشتیبانی این مهم را به سرانجام مطلوب رساندند.


(سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱) ۰۸:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید