جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

اهمیت پیاده سازی آموزش نیروی انسانی در اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد

اهمیت پیاده سازی آموزش نیروی انسانی در اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد
(سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۵۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی توجه به جایگاه و پیاده‌سازی آموزش در نیروی انسانی و صیانت از این سرمایه های ارزشمند از اولویت نخست بزرگترین مجتمع گازی کشور دانست.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در هفتمین نشست هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ستادی و مدیران پالایشگاهی عضو هیئت رئیسه عصر دیروز ( دوشنبه، 28 شهریورماه) که به میزبانی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد گفت: با تکیه بر آموزش‌ و ارتقاء سطح دانش کارکنان می‌توان سازمان موفقی داشت و همه مدیران و مسئولان باید با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقاء جایگاه و آموزش نیروی انسانی کارآمد و توانمند تلاش خود را برای بهره‌مندی از سازمانی پویا و نوآور به‌کار گیرند.

وی با بیان این‌که موضوع آموزش در صنعت از جایگاه ویژه برخوردار بوده است بیان کرد: مسائل مهم آموزشی نباید در حاشیه قرار بگیرد و مدیران مجتمع باید به صورت ویژه این مهم را دنبال و پیاده سازی نمایند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دوره ‌های آموزشی که برای مدیران و کارکنان پیاده سازی می‌شود باید قابل فهم و دارای کارایی لازم باشد و مسیر را جهت شکوفایی بیشتر سوق بدهد.

باهوش ادامه داد: در مجتمع گاز پارس جنوبی یک زمین تشنه وجود دارد بنام آموزش و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم یک حرکت بزرگ آموزشی آغاز گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: ضروری است جهت افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی در مجتمع بزرگ گازی کشور،نارسایی های مربوط به آن شناسایی و سطح کیفیت دوره‌های آموزشی را افزایش دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: منابع انسانی بدون داشتن دانش و مهارت‌های لازم قادر به انجام وظایف و فعالیت‌های مهم و کلیدی نمی باشد. آماده شدن برای ایفای نقش یا شغل مستلزم صرف وقت زیاد و کسب آموزش های تخصصی است که برگزاری دوره های آموزشی مرتبط توسط واحد آموزش مجتمع می‌تواند مسیر را جهت کسب موفقیت‌های بزرگ هموار نماید.
(سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید