جزییات خبر

مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جابه‌جایی زائران اربعین

مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی در جابه‌جایی زائران اربعین
(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۲۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به حجم بالای زائران اربعین گفت: برای جابه‌جایی زائران عتبات عالیات 42 دستگاه اتوبوس از طرف مجتمع گاز پارس جنوبی به مرزهای شلمچه،چزابه و مهران اعزام شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و دهه‌ی اخر ماه صفر گفت: با هماهنگی‌های لازم و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، 42 دستگاه اتوبوس از سوی مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با ایام اربعین حسینی سال جاری برای جابه‌جایی رایگان زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، چزابه و مهران اختصاص یافت که این اتوبوس‌ها از تاریخ 24 شهریورماه عملیات جابجایی زائرین اربعین حسینی را آغاز نمودند.

باهوش در ادامه گفت: از 42 دستگاه اتوبوس اختصاصی جهت جابجایی زائرین گرامی، 28 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام و سرویس دهی را به پایان رساندند، 14 دستگاه اتوبوس به مرز چزابه فرستاده شد، در حال حاضر از همان تعداد 42 دستگاه اتوبوس اعزامی نیز 16 دستگاه اتوبوس در مرز مهران جهت جابه‌جایی زائران اربعین در مرز مستقر می باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت جابجایی زائرین اربعین حسینی تا آخرین لحظات ورود زائرین به مرزهای کشور، خدمات انتقال زائرین گرامی را انجام خواهد داد.

(یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید