جزییات خبر

همسو با تولید پایدار گاز جهت فصول سرد سال

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد
(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۲۱

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی روز یکشنبه ( ۱۳ شهریورماه ) با تکیه بر دانش بومی و کار گروهی و اقدمات نوآورانه آغاز گردید.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کمال شنبدی در این باره گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم همانند سال‌های گذشته با جدیت، تعهد و در نظر گرفتن سلامت نیروی انسانی و با پایبندی به تمام نکات ایمنی در صنعت آغاز شد.

وی در ادامه عنوان داشت: در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری مطابق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پیش خواهیم رفت تا در ادامه مشابه سال‌های قبل، تولید پایدار و حداکثری را حفط نموده و در شکوفایی اقتصاد و گاز مورد نیاز کشور جهت مقابله با فصول سرد سال نقش بسیار چشمگیری داشته باشیم.

بهزادی رئیس واحد مکانیک افزود: با یاری خداوند متعال برنامه ریزی انجام آیتم های تعریف شده برای اقدام در بازه ۱۲ روز تعمیرات اساسی بصورت فشرده در چند عملیاتی در پالایشگاه هفتم از تاریخ ۱۳ شهریورماه لغایت ۲۵ شهریورماه انجام خواهد شد.

هدف اصلی این واحد عملیاتی در مرحله اول انجام پروژه ی بدون حادثه و در مرحله دوم انجام فعالیت های برنامه ریزی شده در دو شیفت کاری با حداکثر حضور پرسنل رسمی و پیمانکار از ابتدا تا انتهای بازه زمانی تعمیرات اساسی خواهد بود.رفع مشکلات آیتم های مسیر بحرانی(کوره ها،مبدل ها،برج ویجن ۱۰۴ و شیرآلات) در چند پروژه جداگانه تعریف شده و اقدام خواهد شد.

فرخی رئیس واحد بازرسی چنین شرح داد: با توجه به جایگاه مهم گاز طبیعی در سبد انرژی کشور و با اهتمام به افزایش پایداری تولید گاز و اهمیت پالایشگاه هفتم، تعمیرات اساسی در بازه زمانی کوتاه آغاز و امید است با بالاترین توان و کیفیت و با تکیه بر حداکثر ظرفیت داخلی و استفاده از تخصص و تجارب سالهای گذشته با موفقیت به اتمام رسد. در این راستا بازرسی فنی همچون سالهای پیش بعنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار با بازرسی از تجهیزات مهم (کوره های ۱۰۴، مبدل های ترموسیفون، برج های ریجن،ریجنریتور ریبویلرها و ...)با استفاده از تجهیزات بروز بازرسی همانند دستگاه MFL وEddy Currentو... در تحقق این مهم تمام تلاش و توان خود را بکار خواهد گرفت.
(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید