جزییات خبر

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

پالایشگاه پنجم و نهم پارس جنوبی، همگام با توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور

پالایشگاه پنجم و نهم پارس جنوبی، همگام با توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور
(شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۴۹

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با قدردانی از تلاش‌های مدیران پالایشگاه پنجم و نهم پارس جنوبی گفت: اقدام‌ها و دستاوردهای مهم و کلیدی پالایشگاه پنجم و نهم در سایه هم‌دلی و کارگروهی مدیران و کارکنان حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین شمشیری، در نشست تکریم و معارفه مدیران پیشین و سرپرستان جدید پالایشگاه پنجم و نهم پارس جنوبی که پنج‌شنبه ( 10 شهریورماه) در محل سالن جلسات این دو پالایشگاه برگزار شد، با توجه به اهمیت بسیار مهم پالایشگاه پنجم و نهم در روند شکوفایی واقتصاد کشور گفت: امید داریم با معرفی سرپرستان جدید پالایشگاه، ( پنجم و نهم) و با همراهی و همدلی تمام مدیران واحدها و کارکنان این دو مجموعه، شاهد بهترین دستاوردها باشیم.

پایداری در تولید گاز و محصولات جانبی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

شمشیری در آیین تکریم و معارفه سرپرستان پیشین ( مهندس موذنی) و جدید ( مهندس صفتی) پالایشگاه پنجم بیان کرد: وضعیت تولید ، عملکرد و شاخص های پالایشگاه پنجم در سال گذشته بسیار چشمگیر بوده و اکنون با حضور چهره‌ی بسیار پرتلاش و شایسته( مهندس صفتی) این موفقیت‌ها رشد بیشتری خواهند داشت.

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: مسائل و موارد حوزه منابع انسانی در پالایشگاه پنجم در ردیف نخست قرار دارد و با پیگیری و بررسی و مرتفع نمودن مسائل مهم منابع انسانی، تولید نیز رشد درخشانی خواهد داشت.

وی عنوان داشت: کارکنان پالایشگاه پنجم پارس جنوبی همواره نشان داده‌اند افرادی شایسته، توانمند و نوآور هستند و مهندس موذنی در ساله‌های اخیر توانست در کنار این نیروهای توانمند بهترین ها دستاردها را رقم بزنند.


رسانه جدید
موذنی، سرپرست پیشین پالایشگاه پنجم پارس جنوبی:
تلاش کارکنان و مدیران واحدهای پالایشگاه پنجم در تعمیرات اساسی سال جاری ستودنی بود


در ادامه‌ی نشست تکریم و معارفه سرپرست پیشن و جدید پالایشگاه پنجم، موذنی، سرپرست پیشین این پالایشگاه گفت: تعمیرات اساسی سال جاری با توجه به کمبود نیروی انسانی، ولی خوشبختانه عملیات تعمیرات اساسی در سایه همدلی، کارگروهی و عزم راسخ کارکنان زودتر از موعد مقرر و برنامه زمانبدی شده به سرانجام مطلوب رسید.

در حوزه ایمنی و بهداشت توانستیم در سال‌های اخیر، پالایشگاه پنجم پارس جنوبی را در ردیف برترین پالایشگاه‌ها همسو با مسائل ایمنی قرار بدهیم.

واحد کالای پالایشگاه پنجم پارس جنوبی نیز در سال‌های اخیر، امار خرید و موجودی بسیار شایسته و قابل توجه ی داشته و توانسته با تامین و خرید اقلام مهم و حیاتی گامی مثبت در مسیر تولید بردارد.

رسانه جدید
صفتی، سرپرست جدید پالایشگاه پنجم پارس جنوبی:
افتخار بسیار بزرگی در مسیر خدمت‌رسانی به کشور و جامعه نصیبم شده و امید دارم در لباس کارمندی، شخص مفیدی برای جامعه باشم.


در کنار شما مدیران و کارکنان بسیار ارزشمند و باتجربه پالایشگاه پنجم و با ایجاد فضای هم‌دلی و هم‌افزایی، مسیر عزت و شکوه پالایشگاه پنجم را ادامه خواهیم داد.

مسائل مهم منابع انسانی، ایمنی، تولید پایدار و ...را به صورت به هم پیوسته در پالایشگاه پنجم به سمت شکوفایی اقتصاد کشور حرکت خواهیم داد.

رسانه جدید
شمشیری:
خدمات ارزنده مهندس هاشمی ( مدیر پیشین پالایشگاه نهم) و مهندس حقوقی ( هماهنگ کننده پالایشگاه نهم) در پالایشگاه نهم ماندگار و جاودانه است.


شمشیری در آیین تکریم و معارفه هماهنگ کننده پیشین ( مهندس حقوقی) و سرپرست جدید پالایشگاه نهم ( مهندس طاهری) بیان کرد: پالایشگاه نهم پارس جنوبی یکی از پالایشگاه‌های سرنوشت‌ساز وحیاتی مجتمع می‌باشد و در زمان فعالیت مهندس هاشمی و مهندس حقوقی اقدام های بسیار خوبی به ثمر نشست.

عملیات تعمیرات اساسی سال جاری، یکی از کارهای بسیار حساس و مهم در این پالایشگاه بود که خوشبختانه در سایه کار گروهی و مدیریت بسیار قوی به سرانجام مطلوب رسید.

در ماه‌های اخیر، پالایشگاه نهم در تمامی حوزه‌های مهم با سباط بسیار شایسته روبرو بوده و این مهم رشد و تولید پایدار گاز و محصولات جانبی زا به همراه داشته است.

در جلسات تولید ماه‌های اخیر، پالایشگاه نهم ( فاز 12) در ردیف بهترین‌ها قرار داشته و من به نوبه ی خود از جناب آقای حقوقی و مجموعه پرتلاش فاز 12 تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.
تمام مدیران و کارکنان پالایشگاه نهم با کارنامه‌ی بسیار درخشان و با سوابق روشن با حضور مهندس طاهری، بعنوان سرپرست جدید این پالایشگاه راه و مسیر هموار را با شتاب بیشتری دنبال خواهند کرد و بهترین ها را رقم خواهند زد.

رسانه جدید

حقوقی، هماهنگ کننده پیشین پالایشگاه نهم پارس جنوبی:

افتخار میکنم، در این مسیر سخت با همراهی  کارکنان و متخصصان، پالایشگاه نهم را سربلند پیش بردیم

توانستیم با تلاش شبانه‌روزی همه‌ی مدیران واحدها، کارکنان و متخصصان مجموعه‌ی بزرگ پالایشگاه نهم گام های بسیار مثبتی را برداریم.

بسیار خوشحالم که با حضور مهندس طاهری، فردی باتجربه و آشنا به مسائل و موارد پالایشگاهی و حوزه صنعت، فصل جدیدی از تلاش و فعالیت را در پالایشگاه نهم آغاز نماییم.

کارکنان و مدیران پالایشگاه نهم در سایه همدلی و اقدامات نوآورانه در کنار سرپرست جدید در مسیر عزت، شکوفایی و رونق اقتصاد کشور گام می‌نهد.

رسانه جدید
طاهری، سرپرست جدید پالایشگاه نهم پارس جنوبی:
تداوم‌ دستاوردهای پیشین پالایشگاه نهم (فاز 12) در سایه همدلی و کار گروهی


خداوند بزرگ را شاکرم که در مسیر خدمت به جامعه و کشورم، افتخاری دیگر نصیبم شد که بتوانم در کنار شما مدیران و کارکنان مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه نهم قرار بگیرم و لحظاتی خوب و شایسته رقم بزنیم.

رسالت مهم مجموعه‌ی بزرگ پالایشگاه نهم پارس جنوبی، صیانت و حفاظت از سرمایه ی عظیم کشور و تولید مستمر و پایدار گاز جهت عزت و شکوفایی کشور است و امید داریم در سایه همدلی، فصول سرد سال را برای خانواده‌های کشور عزیزمان به محیطی گرم همراه با آرامش تبدیل نماییم.

از خدمات ارزشمند جناب مهندس حقوقی و کارکنان پرتلاش پالایشگاه نهم که با وجود سختی‌های فراوان، مسیر تولید پایدار را با موفقیت پشت سر نهاده و خوش درخشیده‌اند تقدیر و تشکر میکنم و امید دارم این روند فعالیت‌ها و فضای همدلی‌ تداوم بیشتری داشته باشد.

اکنون باید با استفاده بهینه و شایسته از منابع، بتوانیم سازمان و پالایشگاه را در مسیر روشن و بسیار شایسته راهبری و مدیریت نماییم و همواره باید حکمرانی هوشمند را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار داده تا بتوانیم به اهداف تعالی و سرامدی در تولید برسیم.

شما مدیران و کارکنان پالایشگاه نهم پارس جنوبی توانایی و مهارت‌های بسیار فراوانی دارید، اکنون بسیار خوشحال و خرسند هستم که در کنار شما عزیزان این توانمندی ها را در مسیر عزت و شکوه کشور به کار بگیرم و بهترین‌ها را رقم بزنیم .




(شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) ۱۲:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید