جزییات خبر

معاون وزیر نفت در امور گاز:

قطعات وتجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نوسازی خواهند شد

قطعات وتجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نوسازی خواهند شد
(پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۶:۱۳

تمام ابزارهای لازم در جهت تولید پایدار و مستمر گاز و عبور از فصول سرد سال باید آماده سازی شود، نوسازی قطعات و تجهیزات مهم و حیاتی پالایشگاه‌های نخست پارس جنوبی از اولویت‌های مهم می‌باشد که در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در روز پایانی سفر دو روزه به پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع بیان کرد: اکنون بخش عظیمی از انرژی کشور و شرکت ملی گاز به همت و تلاش شما متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی گره خورده و این مهم یک افتخار بسیار بزرگ است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به نیاز ضروری بخش‌های مهم کشور به نعمت خدادادی گاز گفت: اکنون بخش‌های خانگی، تجاری و نیروگاه‌ها در اولویت نخست شرکت ملی گاز ایران در تامین محصول گاز هستند و با برنامه‌ریزی دقیق فصول سرد سال را سپری خواهیم کرد.

چگنی ادامه داد: تولید و فراورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تاسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های نخست مجتمع در اینده نزدیک کلید خواهد خورد.

وی در ادامه به توان و دانش بالای متخصصان، کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کردَ: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر با بهر‌مندی از مدیران بسیار ارزشمند و توانمند به یک رشد و بلوغ کامل رسیده این مهم با خوش‌برخوردی در محیط کار و داشتن مدیران با اخلاق محقق شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: در حوزه‌های مختلف پالایشگاهی باید در کارها و اقدامات مهم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد و همواره در بحران‌ها بهترین مدیریت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسائل حوزه منابع انسانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی را به صورت کامل پیگیری و مرتفع خواهیم کرد.

چگنی بیان کرد: مسائل و موارد مهم حوزه منابع انسانی را به صورت کامل پیگیری کرده‌ و بسیاری از موارد مرتفع شده و امیدواریم تمام مسائل و موارد کارکنان در جلسات تخصصی متعدد حل شود.

وی گفت: پیگیری‌های بسیار زیادی در خصوص جذب نیروهای دانشگاه انجام داده‌ایم و برنامه‌های بسیار مدون و جامع در این خصوص انجام شده و از 380 نیروی دانشگاهی که اقدامات اولیه جذب آنان انجام شده، تعداد زیادی از نفرات به مجتمع گاز پارس جنوبی اختصاص خواهد داشت و در پالایشگاه‌ها مشغول به کار خواهند شد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه موارد و مسائل بهداشت و درمان در شهرک‌های مسکونی و بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار دارد گفت: با انجام پیگیری‌های فراوان و نشست های مختلف نیازمندی‌های حیاتی بیمارستان شهرک توحید مشخص و تامین اعتبار شده و این مرکز مهم نیز توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی گاز در ادامه به حوزه تامین آب مورد نیاز شهرستان جم نیز اشاره نمود و عنوان داشت: در جهت مشارکت در ساخت سد باغان و پروژه آب‌شیرین کن سیراف برای تامین آب مورد نیاز شهرستان جم، تاکنون اعتبارات مصوب شده در هیئت مدیره شرکت ملی گاز جهت این پروژه پرداخت شده و امیدواریم با اقدامات جهادی این پروژه به زودی به سرانجام برسد.
(پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۶:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید