جزییات خبر

قدردانی از فعالان عرصه سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز پزشک

قدردانی از فعالان عرصه سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز پزشک
(سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۳۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک روز پزشک، از تلاش‌های همه فعالان عرصه سلامت مجتمع پارس جنوبی به‌ویژه کادر درمانی این مجتمع که در این شرایط بحرانی به نوعی با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد امین حیدری، در مراسم تجلیل از کادر پزشکی و فعالان عرصه سلامت در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: روز پزشک بهانه‌ای شد تا بتوان به همه پزشکان به‌ویژه پزشکان و کادر سلامت مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی که در حال فعالیت هستند، خدا قوت و خسته نباشید و برای همه این عزیزان سلامتی و توفیقات روزافزون را آرزومندیم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که این پرچمداران حوزه سلامت بتوانند کماکان با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در خدمت کارکنان و متخصصان پرتلاش جبهه‌ى اقتصادی، مجتمع گاز پارس جنوبی باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: پزشکان ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی با برخورداری از تفکری ارزشی در خدمت به نظام و ملت شریف ایران همواره با ایثار و ازخودگذشتگی خدمات ارزشمندی داشته‌اند. هشت سال دفاع مقدس و تقدیم پزشکان شهید و جانباز برگ زرینی از فداکاری‌های جامعه پزشکی است و ایثار مدافعان سلامت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا جانفشانی شهدا و ایثارگران معزز در دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای ملت شریف ایران تداعی می‌نماید.

در ادامه‌‌ی این مراسم که در نمازخانه‌ی مرکزی ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد از دکتر سعید جابری بعنوان پزشک ساختمان ستاد و نماینده کادر درمان و سلامت مجتمع با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می‌باشد:


پزشک محترم جناب آقای سعید جابری

با سلام و احترام؛

خدمت در عرصه های مختلف اجتماعی موهبت کم نظیری است که خداوند منان بر بندگان خود برای تقرب به ذات اقدسش به ودیعه گذاشته است .

جامعه پزشکی مفتخر است که باتحصیل علم و بکارگیری دانش سعی دارد تا سلامتی و عافیت ارزشمندترین مخلوق هستی که فخر کائنات محسوب می گردد؛ تامین نماید چرا که لازمه حرکت برخورداری از سلامت پایدار است .
روز اول شهریور ماه ؛ تعظیم فیلسوف ایرانی و پزشک حاذق ؛ شیخ الرئیس , ابوعلی سینا است که سنگ بنای علم پزشکی بشریت مدیون این مرد بزرگ ایرانی است و نوید پیشتازی در جبهه سلامت برای همگان محسوب می گردد را به هموطنان عزیز و جامعه پزشکی تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

از آنجایی که کلینیک ستاد مجتمع با تلاش های کادر درمانی و حضور حضرتعالی در پایش و تامین سلامت کارکنان ساعی و سنگر بانان جبهه جهاد اقتصادی تلاش های مستمری می نمایید در روزی که بنام روز پزشک نامگذاری شده است مراتب تقدیر و قدردانی این حوزه و کارکنان بسیجی این مجتمع تقدیم
می دارد.

محمد امین حیدری

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱) ۱۷:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید