جزییات خبر

در 3 ماه نخست سال جاری:

تولید بیش از4 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از4 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۷

در سایه همت، کارگروهی، اقدامات شاخص و نوآورانه جهت پایداری تولید گاز در پالایشگاه دهم پارس جنوبی، بیش از 4 میلیون بشکه میعانات گازی در 3 ماه نخست سال جاری اول تولید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سهیل رفیعی، مدیرپالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان خردادماه سال جاری با همت و تلاش کارکنان و اقدامات نوآورانه، بیش از 4 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه دهم پارس جنوبی در چهار ماه اول سال 1401 تولید شده است.

وی با اشاره به استفاده از قطعات و تجهیزات ساخت داخل در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تصریح کرد: توانسته ایم با تکیه بر توان و تولید شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان با کیفیت قطعات و تجهیزات ایرانی، بخش بزرگی از نیازهای پالایشگاه را در حوزه قطعات و تجهیزات از سازندگان باکیفیت داخل تامین نمائیم و توانسته ایم تولید مستمر و پایداری داشته باشیم.

رفیعی ادامه داد: سایر محصولات پالایشگاه دهم پارس جنوبی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که با اراده و اهتمام ویژه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافتیم.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: از فروردین تا پایان خردادماه سال 1401 بیش از 145 هزار تن اتان و 109 هزار تن پروپان در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شده است.

وی در این خصوص بیان کرد: در همین بازه زمانی بیش از 85 هزار تن بوتان، بیش از 4 میلیون متر مکعب گاز صادراتی وبیش از 25 هزار تن گوگرد دانه بندی شده نیز در پالایشگاه دهم پارس جنوبی به تولید رسیده است.

رفیعی در ادامه به کاهش قابل توجه مشعل سوزی در این پالایشگاه اشاره نمود و بیان کرد: با انجام تعمیرات تجهیزات حیاتی در سطح پالایشگاه توسط همکاران توانمند و متخصص مجموعه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به لطف الهی موفق به کاهش چشمگیر 35 درصدی فلرینگ نسبت به 3 ماهه اول سال گذشته شدیم که این خود گام مهم و ارزشمندی جهت کمک به محیط زیست سالم و خدمت به جامعه پیرامونی صنعت می باشد
(دوشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید