جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

ورزش‌های همگانی و انفرادی در مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه می‌یابد

ورزش‌های همگانی و انفرادی در مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه می‌یابد
(شنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۴۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر توسعه امر ورزش در بین کارکنان و خانواده کارکنان تاکید کرد و آن را یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو در مجتمع گاز پارس جنوبی خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست ویژه‌ پیگیری و بررسی مسائل ورزش در سطح مجتمع(شهرک سازمانی و کمپ های مسکونی همکاران) گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش‌های همگانی و انفرادی کارکنان و خانواده‌های آنان باید در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی مجتمع گاز پارس جنوبی قرار بگیرد.

باهوش در نشست تخصصی که مدیران منابع انسانی، مالی، حراست، روابط عمومی مجتمع نیز حضور داشتند تاکید کرد: رسالت اصلی این شرکت، تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی است، به این منظور برای پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان و خانواده کارکنان باید ورزش همگانی و انفرادی را تقویت و گسترش داد، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم سبب توسعه اقتصادی شرکت نیز می‌شود.

وی در ادامه عنوان داشت: در کوتاه‌ترین بازه زمانی، باید هیئت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف مشخص و فعالیت خود را آغاز نمایند و هرچه سریعتر اثرات مثبت آنرا در بین خانواده ها و کارکنان لمس کنیم بودجه‌‌ی لازم در جهت گسترش و رونق فعالیت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی امور مالی مجتمع جهت این امر اختصاص داده شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تشکیل یک کارگروه ورزش و تنظیم تقویم ورزشی به مناسبت‌های مختلف ملی، مذهبی می‌توانیم در سایه همدلی و کارگروهی تصمیمات بسیار شایسته و ایدهای نو جهت رونق امور ورزش در مجتمع پیاده‌سازی نماییم.

در این نشست مدیران مالی، منابع انسانی، روابط عمومی و حراست دیدگاه‌ها و نظرات خود را در جهت رونق و تقویت امور ورزش در مجتمع بیان نمودند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید