جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

وجود رضایت نسبی از برگزاری جلسات هیئت رئیسه در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی

وجود رضایت نسبی از برگزاری جلسات هیئت رئیسه در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۱۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به انجام نظر‌سنجی‌های عمومی، تاکنون رضایت نسبی از برگزاری جلسات هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی در بین کارکنان وجود دارد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در پنجمین جلسه هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: موضوعات و خروجی‌ مهم جلسات هیئت رئیسه مجتمع باید در سطوح مختلف مجتمع انعکاس و اطلاع رسانی گردد تا کارکنان از تصمیمات مهم این جلسات اطلاع لازم داشته باشند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به وقوع حادثه‌ى اخیر در پالایشگاه سوم مجتمع اشاره نمود و افزود: نشست‌های تخصصی و کارشناسی شده متعددی همسو با رخداد این حادثه در پالایشگاه سوم انجام شد و این حادثه از زوایای مختلف مورد بررسی و آنالیز دقیق قرار گرفت و اکنون انتظار داریم روئسای HSE پالایشگاه های مجتمع با تشکیل کارگروه‌ها و برگزاری نشست های آموزشی، مواردی که در بروز این حادثه نقش موثری داشته را برای کارکنان و واحدهای عملیاتی انعکاس دهند و آموزش‌های لازم پیاده سازی شود و امیدواریم در هیچ کدام از پالایشگاه‌های مجتمع شاهد چنین حوادثی نباشیم.

موفقیت در مجمع عمومی سالیانه سال 1400 شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

وی در پنجمین جلسه‌ی هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی به برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سالیانه سال 1400 مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و عنوان داشت: در هفته‌های گذشته مجمع عمومی سالیانه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی که با عملکرد و گزارش بسیار درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی همراه بود برگزار شد و جا دارد از تمامی مدیران ستادی، پالایشگاهی، کارکنان بخش های مختلف رسمی و پیمانکاری در سطوح و لایه‌های مختلف مجتمع که در این موفقیت نقش‌آفرین بودند تقدیر و تشکر نمایم.

وی در این خصوص تصریح کرد: از رییس و اعضای هیئت مدیره که در سال 1400 در کسب این موفقیت نقش موثری داشتند تشکر ویژه می‌نمایم.

باهوش ادامه داد: با انجام کارگروهی و تیمی، ایجاد وحدت و همدلی و حفظ آرامش در مجتمع گاز پارس جنوبی سعی کنیم مسائل و مشکلات را بین هم حل و فصل نمائیم و برای کسب موفقیت‌های بزرگ تلاش مستمر داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مدیران و کارکنان مالی مجتمع بیان کرد: پرداخت وام به نیروهای رسمی و پیمانکاری یکی از اقدامات شایسته می‌باشد و تاکنون بیش از 5 هزار وام کم بهره که 2 هزار وام جهت نیروهای رسمی و نزدیک به 3 هزار مورد وام نیز به کارکنان پیمانکاری اختصاص داده شده است و خوشبختانه توانسته در این مورد رضایتمندی نسبی کارکنان را همراه داشته باشد.

وی افزود: در مورد پرداخت پاداش به کارکنان نیز باید یک شاخص دقیق پیاده سازی شود و این مهم باید به رضایتمندی کارکنان را همراه داشته باشد.

باهوش بیان کرد: در بازدید سرزده به دو استراحتگاه ولیعصر و زاگرس، موارد و مشکلات همکاران ساکن در این دو استراحتگاه را از نزدیک مشاهده نمودم و مدیران منابع انسانی باید در کوتاهترین زمان ممکن موارد را برطرف نمایند و در جهت بهبودی شرایط رفاهی و ... در این دو استراحتگاه حرکت بسیار جدی داشته باشند.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید