جزییات خبر

مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد:

تسریح در حل مشکلات پالایشگاه‌های مستقر در سایت دو پارس جنوبی

تسریح در حل مشکلات پالایشگاه‌های مستقر در سایت دو پارس جنوبی
(شنبه ۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۱:۲۲

مشاور ارشد معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیران پالایشگاه‌های سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی در نشستی مشترک و تخصصی مسائل و موارد قابل پیگیری در پالایشگاه های مستقر در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این نشست تخصصی، با حضور امین نوروزی نصیر به عنوان مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران پالایشگاه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، در زمینه‌ى بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده و حل و فصل این موارد در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن تاکید شد.

در این نشست، امین نوروزی‌ مصیر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)گفـت: همت و تلاش خستگی ناپذیر مدیران، کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی بعنوان نوعی جهاد و یک افتخار بزرگ ملی و بین‌المللی برای کشور به ثبت رسیده است.

نوروزی در این نشست مشترک که در پالایشگاه یازدهم( فاز 13) با مدیران پالایشگاهی سایت دو برگزار گردید بیان کرد: دغدغه‌های مطرح شده توسط مدیران سایت دو پارس جنوبی در اولویت نخست قرار دارد و این موارد با سرعت در اولین نشست با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح خواهد شد و امیدواریم روز به روز شاهد بهتر شدن شرایط در پالایشگاه‌های سایت دو پارس جنوبی باشیم.

وی افزود: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی باتامین 73 درصد از گاز مورد نیاز کشور به بزرگترین تامین کننده گاز در کشور و خاورمیانه تبدیل شده و نگاه به این قطب بزرگ انرژی باید یک نگاه ویژه و اثرگذار باشد.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: مسائل مهم در حوزه منابع انسانی نیز با مدیران این حوزه مطرح خواهم نمود و همان‌گونه که تولید در پارس جنوبی جزء اولویت اول قرار دارد، مسائل حوزه منابع انسانی نیز در کنار تولید و حتی فراتر از آن، از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مشاور ارشد معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: فرآورش پایدار گاز و در مدار بودن پالایشگاه‌های سایت دو، یک شاهکار بزرگ و درخشان از مدیران و متخصصان این پالایشگاه‌ها می‌باشد و امیدواریم روز به روز بتوانیم در سایه خرد جمعی و کارگروهی مشکلات پالایشگاه‌های مستقر در سایت دو مجتمع را کاهش دهیم.

 

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

 

رسانه جدید

(شنبه ۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید