جزییات خبر

مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

نیروهای متخصص و کارآمد، نماد عزت در مجتمع گاز پارس جنوبی

نیروهای متخصص و کارآمد، نماد عزت در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۱:۰۶

نوروزی، مشاور معاون وزیر در امور گاز در نشست بسیار صمیمی با کارکنان پالایشگاه یازدهم ( فاز 13) گفت: نقش کارکنان و متخصصان در تولید و رشد چشمگیر مجتمع گاز پارس جنوبی بر هیچ کس پوشیده نیست و پالایشگاه‌های پارس جنوبی نمادی بارز برای بالندگی و عزت کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، امین نوروزی مصیر، مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع اظهار کرد: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی نماد عزت و افتخار صنعت کشور هستند و با تلاش‌های مجدانه این کارکنان با وجود مشکلات فراوان، آسودگی را برای هموطنان عزیز به ارمغان می‌آورند.

نوروزی در ادامه افزود: پیام تقدیر و تشکر صمیمانه‌ی مهندس چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران را به محضر شما ابلاغ می‌نمایم و اکنون تمام مدیران وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران به وجود بسیار ارزشمند شما عزیزان افتخار می‌کنند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی یک جبهه بزرگ، محل ایثار و از خودگذشتگی می‌باشد و شما کارکنان با ایثار و از خودگذشتگی در سنگرکنونی کشور که همان سنگر اقتصادی ست از جان خود گذشته و عزت را برای کشور به ارمغان آورده‌اید.

در این نشست بسیار صمیمی، کارکنان پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی مسائل و دغدغه‌های حوزه کاری و فعالیت خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم با نوروزی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح نمودند.


رسانه جدید
رسانه جدیدرسانه جدید

 

 

 

 

(شنبه ۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۲۱:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید