جزییات خبر

با حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه‌ی فضیلت بیدخون از توابع شهرستان عسلویه؛

کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی روز زمین پاک را پاس داشتند

کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی روز زمین پاک را پاس داشتند
(چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۱:۵۱

بزرگداشت روز زمین پاک با شعار " سواد محیط زیستی و اقلیم" با همت واحد محیط زیست پالایشگاه پنجم در جمع دانش آموزان مدرسه فضیلت بیدخون از توابع شهرستان عسلویه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، امید معرفیان فرد، مسئول HSE پالایشگاه پنجم در این باره گفت: پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با اجرای سیاست‌های کلان محیط زیست شرکت ملی گاز و در راستای تحقق اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در بزرگترین مجتمع گازی کشور توانسته است گام‌های موثری را بردارد.


وی با اشاره به حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه فضیلت بیدخون عنوان داشت: آشنایی دانش آموزان با مناسبت‌های مختلف محیط‌زیستی و بکارگیری این آموزه‌ها و مسائل محیط‌زیست در زندگی خود یکی از موضوعات قابل توجه در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی می‌‌‌باشد و امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزان مدارس منطقه را با این موضوعات مهم آشنا سازیم.


وی یادآور شد: تبدیل نمودن حفاظت و حمایت محیط زیست و آگاهی از مسائل و معضلات محیط زیست در منطقه ای که حجم زیادی از صنایع اسقرار یافته است و می تواند بر روی محیط زیست انسانی و طبیعی این منطقه اثرگذار باشد؛؛به یک باور ذهنی برای دانش آموزان می تواند در آینده چشم انداز مثبتی داشته باشد.


معرفیان فرد در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناس محیط زیست پالایشگاه پنجم با حضور در مدرسه فضیلت در جمع دانش‌آموزان در خصوص این مناسبت و علل نامگذاری آن و راه‌های حفاظت و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست به دانش آموزان توضیحاتی داده شد .


همچنین جهت ترغیب و تشویق بیشتر دانش آموزان تعدادی از کتاب‌های آموزشی با موضوعات زیست محیطی به دانش آموزان اهدا گردید.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۱:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید