جزییات خبر

با کسب مقام نائب قهرمانی؛

تیم آتش نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات کشوری چهار آیتمی آتش نشانی خوش درخشید

تیم آتش نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات کشوری چهار آیتمی آتش نشانی خوش درخشید
(جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱) ۲۲:۰۶

تیم آتش نشانان مجتمع گاز پارس جنوبی ( نماینده شایسته آتش نشانان وزارت نفت و صنعت) در رقابتهای کشوری ٤ آیتمی آتش نشانی حضور یافت و با موفقیت به مقام نائب قهرمانی نائل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عطاالله قاسمی، رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تیم آتش نشانی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور کارکنان باتجربه و با انگیزه، توانستند با حضور در رقابت های کشوری ۴ آیتمی آتش نشانی با کسب مقام نائب قهرمانی خوش درخشیدند.


وی ادامه داد: این رقابت ها با حضور آتش نشانان کلان شهرهای کشور که اکثر بازیکنان تیم ملی آتش نشانی کشور را در اختیار دارند برگزار گردید.

قاسمی در ادامه عنوان داشت: این مسابقات از تاریخ ٢٩ لغایت ٣١تیر ماه سال جاری به میزبانی شهر شاهرود و در سطح اول کشوری و در ٤ آیتم ١٠٠ متر با مانع، ٤در١٠٠ متر امدادی ، عملیات بالا رفتن از برج و عملیات آبرسانی با پمپ پرتابل به سیبل نشانه برگزار گردید .

رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تیم منتخب مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب مقام های قهرمانی در آیتم ٤در١٠٠ امدادی، مقام سوم تیمی و سوم انفرادی در آیتم صد متر با مانع، مقام سوم در عملیات آبرسانی و مقام پنجم آیتم برج ، در مجموع به مقائم نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.

وی عنوان داشت: اعضا تیم آتش نشانی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی به شرح ذیل می باشند:


١-بهادر عباسی پالایشگاه اول
٢-محمدرضا دارا پالایشگاه نهم
٣-اسد الله رئیسی پالایشگاه نهم
٤-خلیل قلندری پالایشگاه نهم
٥-مهدی صداقتی پالایشگاه دهم
٦-سیدمحمد کاظمیان پالایشگاه دهم
٧-مرتضی دبیری پالایشگاه دهم
٨-اکبر فرزین پالایشگاه دوازدهم
٩-عبدالله دشتی پالایشگاه دوازدهم
١٠-مهدی صفری پالایشگاه نهم
١١-فرهاد غنی پور پالایشگاه دوم
١٢-علی اسماعیلی پالایشگاه دهم

وی افزود: با حمایت تمامی مدیران و همت مجموعه همکاران در واحدهای مختلف پالایشگاه های مجتمع ،نقش اساسی در کسب این موفقیت بزرگ داشته اند و امیدواریم در سایه ی همدلی این موفقیت های تداوم داشته باشد.

قاسمی افزود: در پایان از مدیران شرکت ملی گاز ،جناب دکتر چگنی، جناب دکتر زمانی نژاد، مهندس باهوش ، مدیران و روسای پالایشگاه های پارس جنوبی به خصوص مهندس رفیعی ، مهندس مسعود نیا که حمایت کامل و جامعی از تیم آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی داشتند تقدیر و تشکر می نماییم.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱) ۲۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید