جزییات خبر

در پایان جلسه مجمع عمومی سالیانه سال ۱۴۰۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مدیران و کارکنان قدردانی کرد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از مدیران و کارکنان قدردانی کرد
(چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱) ۲۳:۰۸

در پایان جلسه ی مجمع عمومی سالیانه سال ۱۴۰۰، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی از مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ گازی کشور تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در پایان جلسه ی مجمع عمومی سالیانه ی سال ۱۴۰۰، که با عملکرد و گزارش بسیار درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی همراه بود پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

باسلام

همکاران عزیز و گرانمایه؛

در سال گذشته (۱۴۰۰) در سایه ی همدلی و خرد جمعی تمامی کارکنان، اقدامات خوب و شایسته ای در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورد، امیدوارم این مهم در سال جاری که به نام سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری شده است با همت و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان و صبر و شکیبایی خانواده محترم کارکنان روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت این مجموعه عظیم در کشور باشیم.

اینجانب، از تمامی مدیران ستادی، پالایشگاهی ،کارکنان و پیمانکاران این مجتمع بزرگ گازی کشور که در انعکاس عملکرد و گزارش بسیار مثبت و مطلوب مجمع عمومی سالیانه این مجتمع در سال ۱۴۰۰ نقش آفرین بودند و توانستند برگ زرین دیگری را در کارنامه ی پر افتخار مجتمع رقم بزنند تقدیر و تشکر می نمایم.

احمد باهوش
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

(چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱) ۲۳:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید