جزییات خبر

نشست رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

نشست رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱) ۱۳:۱۲

حجت الاسلام حائری زاده، رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ، ائمه جماعات و شورای اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت جداگانه دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حجت الاسلام حائری زاده، رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه ( 12 تیرماه 1401) در نشست صمیمانه ای در دفتر مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تشکر از زحمات مدیریت و مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی، از ایجاد پایگاه مجازی فعالی در بحث ارتقاء فعالیت های مذهبی و فرهنگی ویژه ائمه جماعات خبر داد.

وی در این نشست افزود: با توجه به حضور بخش مهمی از ائمه جماعات وزارت نفت در شرکت های تابعه گاز، اولین گام در ارتقاء بعد کیفی اقامه نماز، دانش افزایی است که با آماده سازی بستر مجازی ویژه ائمه جماعات و نیز دبیران اقامه نماز، این مهم در دستور کار قرار گرفته است که به زودی طی برنامه ریزی اعلام خواهد شد.

در این نشست مهندس باهوش مدیرعامل مجتمع نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور حجت الاسلام حائری زاده، از توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان خبر داد و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور فعالان عرصه فرهنگی در صنعت، این ظرفیت و پتانسیل را دارد تا بتواند در مبحث اقامه نماز گام های موثری بردارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با تشکیل شورای جدید اقامه نماز و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه، هر برنامه‌ای که نیازمند توسعه این فرهنگ ناب را داشته باشد به مرحله اجرا در خواهد آمد و گام‌های مهم و موثری برداشته خواهد شد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


جلسه شورای اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران

 


حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران در ادامه‌ی حضور در مجتمع گاز پارس جنوبی، در نشست مشترک با شورای اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی به گفتگو نشست.

در این دیدار که با حضور اعضای جدید شورای اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن کنفرانس ستاد مجتمع برگزار گردید پیام نبهابی، رئیس شورای اقامه نماز مجتمع ضمن ارائه گزارش کاملی از تشکیل این شورا در 10 سال گذشته و احیا فرهنگی نماز در پالایشگاه های منطقه پارس جنوبی افزود: تمام هدف مجموعه اقامه نماز در بزرگترین منطقه اقتصادی کشور احیاء امر نماز و انگیزه برای حضور فعال نماز است که اگر نماز احیاء گردد یقینا بسیاری از امور اصلاح خواهد گردید.

در این دیدار حجت الاسلام حائری زاده ضمن تشکر از تشکیل این نشست، به بیان کرد: جهت گسترش برنامه‌های فرهنگی در حوزه‌ی نماز و مسائل دینی در آینده نزدیک برنامه های مدونی در دستور کار قرار گیرد که به زودی اعلام و ابلاغ خواهد شد.

هم چنین در این نشست حسن نوروزی به عنوان رئیس روابط عمومی و دبیر اقامه نماز مجتمع ضمن ارائه گزارشی از روند اقامه نماز از سال 80 تاکنون از اقامه نماز در کلیه مراکز مجتمع خبر داد و عنوان نمود: خوشبختانه تاکنون در تمامی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی فرهنگ برپایی اقامه‌ی نماز و اجرای برنامه‌های مذهبی با حضور کارکنان پرتلاش مجتمع برگزار شده است و امید داریم این روند با برنامه‌ریزی دقیق و کارگروهی تداوم بیشتر و چشمگیری داشته باشد.


رسانه جدید
رسانه جدید رسانه جدید


نشست ائمه جماعات مجتمع گاز پارس جنوبی با رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران


با حضور رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران اولین نشست ائمه جماعات مجتمع گاز پارس جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده برگزار گردید.


در این نشست حجت الاسلام هوشمند مسئول ستاد اقامه نماز مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن خیر مقدم از حضور مسئول محترم شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران از روند برنامه ریزی جدید با نگاه مدیران انقلابی خبر داد.


در این نشست حجت الاسلام شهابی رییس شورای اقامه نماز صنعت نفت در استان بوشهر نیز از فعال بودن کلیه نمازخانه های مناطق نفتی در استان اطلاع داد و افزود: در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی از دوره های قبل تاکنون کلیه ائمه جماعات به ارتقاء سطوح تحصیلی خود همت گماشتند که ثمره آن، سطح 2 به بالاست و این نیز می بایست رشد یابد تا بتوان با نگاهی نو با صنعت پیش رفت و تاثیر معنوی بیشتری حاصل گردد که در این منطقه به لحاظ کیفی بر روی آن سرمایه گذاری گردیده است.


شهابی اضافه نمود: دغدغه اصلی فرهنگی این منطقه ساکنین شهرک ها هستند که می بایست نگاه ویژه ای بدانها نمود که اگر چنین فرآیندی حاصل نگردد با توجه نرخ رشد جمعیت شهرک ها و نیز افزایش سن نوجوانان، مشکلات آتی بسیار چالش برانگیز خواهد بود.


در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده ضمن تشکر از حضور اعزه گرامی، ابلاغیه برنامه سال را با چهار محور در فصول مختلف را تشریح نمود و عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند هم افزایی است و با توجه به رشد تکنولوژی، اگر روحانیت از این مقوله عقب بماند یقینا نمی تواند اهداف دینی مورد نظر را با جامعه توسعه داد.


وی افزود: بحمدالله در این منطقه میتوان این ارتقا را مشاهده نمود که البته از برنامه های آتی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران کلاس های آموزشی مورد نیاز صنعت برای ائمه جماعات خواهد بود.


پایان بخش این نشست، معرفی و ارائه گزارش روحانیون پالایشگاه های مجتمع و شهرک های مسکونی و ابراز نقاط قوت و قابل تقویت این مجموعه بود که بصورت مجزا به ارائه گزارش پرداختند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱) ۱۳:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید