جزییات خبر

همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت؛

بزرگداشت روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

بزرگداشت روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۲۷

همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت، آیین گرامی‌داشت این روز بزرگ، با حضور مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه پنجم برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ایرج خرمدل، مدیر پالایشگاه پنجم، ضمن تبریک به مناسبت سالروز جهانی گرامیداشت ایمنی و سلامت شغلی، به کارکنان پرتلاش این عرصه و ابراز خرسندی از توفیق میزبانی این مراسم ارزشمند، با تشریح مواضع و اشاره بر چشم‌انداز مجتمع گازی پارس جنوبی و به تبع آن پالایشگاه پنجم، بر لزوم حفظ، حراست و صیانت از سرمایه های ارزشمند انسانی تأکید نمود.

در ادامه‌ى این مراسم علیرضا نجومی،رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن ارائه‌ی شرح مختصری از تاریخچه‌ی نامگذاری روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی، به تشریح مطالبی پیرامون بهداشت فردی و روان پرداخت.

وی در ادامه عنوان داشت: بحث بهداشت و سلامت شغلی در مجموعه‌ی پالایشگاه‌های بزرگترین مجتمع گازی کشور با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم تحت پایش و کنترل قرار گرفته است و این مهم در مجتمع در حال نهادینه شدن است.

این مقام مسئول یادآور شد: با تلاش تمامی همکاران در واحد HSE، بهره‌برداری، تعمیرات، نظارت کارهای بسیار شایسته‌ و خوبی محقق شده است.

نجومی با اشاره به مهمترین دستاورد واحد HSE در سالهای فعالیت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خوشبختانه با فعالیت مستمر، تلاش و همدلی تمام کارکنان و پیمانکاران، از ابتدای فعالیت مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون هیچ‌گونه بیماری شغلی مشاهده نشده است و این خود بسیار ارزشمند است.

وی بیماری افسردگی را در مجموعه‌‌های فرایندی یکی از مهمترین مشکلات عنوان کرد و افزود: بحث افسردگی فقط درمان آن با بحث کردن و صحبت کردن محقق می‌شود و کارکنان باید بیشتر با هم در ارتباط باشند و روابط دوستانه‌ی بیشتری در محیط کار با هم داشته باشند.

در ادامه‌ی این نشست، امید معرفیان فرد به پتانسیل های بالای سازمان در زمینه ی گسترش مناسبات همکاری و توسعه ی همیاری بین واحد های بهداشت صنعتی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی، با توجه به وسعت فعالیت‌هایی که در حوزه ی سلامت کارکنان، با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی اداره کل بهداشت صنعتی وزارت نفت مبنی بر استقرار عناصر 8 گانه سیستم مدیریت بهداشت سازمان تولید کنندگان نفت و گاز وجود دارد، لزوم همدلی، همگرایی و تشریک مساعی کلیه ی فعالان، متخصصان و مسئولان امر را در جهت نیل به این اهداف، بیش از پیش آشکار می سازد.

وی گفت: پاسداشت مناسبت‌های ملی و جهانی سلامت، علاوه بر ابعاد فرهنگی و ادای رسالت در این راستا، به بهبود زمینه های ارتباطی و حفظ تعاملات بین نهاد های برون سازمانی اعم از مراکز سلامت و بهداشت کار و نهادهای نظارتی و ممیزی کننده و واحدهای بهداشت صنعتی در سطح مجتمع گاز کمک شایان توجهی می نماید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارکنان پرتوان عرصه ی بهداشت مجتمع گاز پارس جنوبی، رؤسای بهداشت منطقه و مسئولان بهداشت حرفه ای مجتمع گاز پارس جنوبی، با اهداء هدایا و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.


سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
سوم
سوم







مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۴:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید