جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

کالاهای باکیفیت ساخت داخل / ضامن تولید پایدار گاز در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی

کالاهای باکیفیت ساخت داخل / ضامن تولید پایدار گاز در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱) ۰۷:۲۳

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت های دانش بنیان برای ادامه ی مسیر درخشان و چشمگیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افرایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت های فعال دانش بنیان اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و تاثیرگزاری در افزایش تولید و تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی کنند و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

باهوش در ادامه به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع اشاره نمود و بیان کرد: در حال حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی می باشد و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در بازه زمانی تعمیرات اساسی موجبات رشد بهره‌وری و تولید حداکثری گاز در فصول سرد سال را رقم خواهد زد و "کیفیت تجهیزات" یک نکته ی بسیار کلیدی و اساسی می باشد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

(یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱) ۰۷:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید