جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز اعلام کرد:

فرآورش حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام تعمیرات اساسی

فرآورش حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام تعمیرات اساسی
(پنج شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۸

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم تعمیرات اساسی، اکنون برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی در ادامه‌ بازدیدهای دوره‌ای و میدانی از روند تولید و پیشرفت عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی و در بازدید از پالایشگاه سوم و ششم این مجتمع، اظهار کرد: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی شما عزیزان حاصل شده؛ امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌های بزرگ‌تری را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

تعمیرات اساسی، تجهیزات ایرانی و تولید پایدار در پالایشگاه های پارس جنوبی


وی ضمن قدردانی از همه عوامل دخیل در عملیات تعمیرات اساسی، بر انطباق فعالیت‌ها بر برنامه مصوب تأکید کرد و افزود: ارتباطات سازنده و برنامه‌ریزی‌های منظم در مباحث مهمی مانند حفظ ظرفیت پالایشگاه‌های مجتمع در بالادستی و پایین‌دستی باید محقق شود که این مهم، با تلاش همه شما عزیزان در حال انجام است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه‌ جریان تولید گاز با همت همکاران بدون هیچگونه وقفه‌ای در جریان است، بر اقدام‌های آماده‌سازی و پیش‌بینی لازم برای امکان بهره‌گیری از همه ظرفیت تولیدی پالایشگاه‌ها، پس از خروج از فرآیند تعمیرات اساسی، تأکید کرد.

(پنج شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید