جزییات خبر

همزمان با سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی آغاز هفته قوه قضاییه:

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها دیدار و گفتگو نمود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها دیدار و گفتگو نمود
(سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی ره و روز قوه‌ی قضائیه، با رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها در مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی دیدار و این روز بزرگ را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در دیدار با حسین ملازاده، رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته‌ی قوه قضاییه بیان کرد: شهید آیت‌الله بهشتی عالمی متفکر و نظریه‌پرداز، شخصیتی برجسته و حقیقتاً انقلابی، مؤمن و بسیار مؤثر برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و با پایه‌گذاری کار دشوار و بزرگ ایجاد دادگستری اسلامی و نقش‌آفرینی در تدوین قانون اساسی حق بزرگی بر گردن کشور و ملت دارد.

باهوش در این دیدار با تاکید بر نقش تعیین کننده امور حقوقی و پیمانها در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان امور حقوقی و پیمانها همواره در پیشبرد اهداف متعالی مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار سازنده و موثری ایفا می‌کنند و باید برای موفقیت در این مسیرمهم با مسائل و شرایط روز کشور و دنیا حرکت کنند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه امور حقوقی چشم بینا و بازوی توانمند مجتمع می‌باشد تصریح کرد: مجموعه‌ی امور حقوقی و پیمان‌ها همواره در تنظیم اسناد و مدارک، مناقصه، مزایده و کلیه فرآیندهای مناقصات باید با یک دقت و نظارت بسیار بالایی گام بردارند وکارکنان و کارشناسان این مجموعه بزرگ چشم بینا و بازوی توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان این نشست با اهدا لوح یادبود از کارکنان، کارشناسان و رئیس امور حقوقی و پیمان‌ها تقدیر و تشکر نمود.
(سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید