جزییات خبر

در نمونه‌گیری اهدا سلول‌های بنیادین؛

اهدا خون با مشارکت بیش از 500 نفر ار کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

اهدا خون با مشارکت بیش از 500 نفر ار کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۶:۱۶

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در نمونه‌گیری اهدا سلول‌های بنیادین جهت همکار پرتلاش مجتمع، جعفر دیناروند، 513 نمونه جهت آنالیز آزمایش ژنتیک به شیراز ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عطااله قاسمی، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی در وضعیت بیماری همکار پرتلاش واحد آتش‌نشانی پالایشگاه دوم، جعفر ديناروند اظهار کرد: با توجه به نیاز همکار بیمار جهت پیوند سلولهای بنیادی و نبود امکان نمونه برداری از همکاران جهت کمک به وی، با همکاری سازمان منطقه ویژه رایزنی و جهت اعزام گروهی از مرکز بانک خون درمانگاه مطهری شیراز به پارس جنوبی جهت انجام اینکار انجام شد.

قاسمی در ادامه افزود: پس از اعزام دو نفر از مرکز مذکور با همکاری واحد HSE مجتمع، مرکز سلامت کار، مرکز سلامت کار، واحد آتش نشانی پالایشگاه دوم و خدمات رفاهی و روابط عمومی مجتمع امکانات و زیرساخت‌های موجود فراهم و نسبت به فراخوانی از کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برای مراجعه به کلینیک ستاد جهت نمونه گیری اقدام و این امر خداپسندانه از تاریخ 26 فروردین شروع و لغایت سوم اردیبهشت به پایان رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با حضور خیرخواهانه‌ی تمامی کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی، تاکنون 513 نمونه‌گیری خون برای کمک به همکار عزیزمان انجام شده و جهت انجام عملیات آنالیز به شیراز ارسال شده است.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: اشتیاق کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، منطقه ویژه و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه برای مراجعه و انجام نمونه‌گیری زایدالوصف و مثال زدنی بود.

وی گفت: از همکاری همه کارکنان و واحدهای HSE مجتمع، مرکز سلامت کار،کلینک ستاد، واحد HSE , آتش نشانی پالایشگاه دوم، خدمات رفاهی، حراست، روابط عمومی و حمل و نقل مجتمع که ما را در این امر خیر یاری رساندند تشکر و قدردانی بعمل می‌آید.

قاسمی، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع در پایان عنوان داشت: پس از آنالیز نمونه‌های خون ارسال شده نمونه خون هر فردی که قابلیت پیوند به آقای دیناروند را داشته باشد مشخص و از فرد مذکور جهت مراحل بعدی پیوند در بیمارستان نمازی شیراز دعوت بعمل می آید .

سوم
سوم
سوم
سوم
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۶:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید