جزییات خبر

فرماندار شهرستان کنگان:

شرکت های مستقر در پارس جنوبی، نگاه بسیار ویژه به بیمارستان کنگان داشته باشند

شرکت های مستقر در پارس جنوبی، نگاه بسیار ویژه به بیمارستان کنگان داشته باشند
(سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۶

فرماندار شهرستان کنگان در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی باید نگاه بسیا ویژه به کمبودها و مشکلات بیمارستان کنگان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد غریبی در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همه باید دست در دست هم، با هم فکری و خرد جمعی مسیر را برای تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی فراهم آوریم.

فرماندار کنگان در ادامه گفت: خوشبختانه با رایزنی های متعدد با مدیران پالایشگاهی مجتمع و مدیران پروژه ای توانسته ایم چالش های متعدد در حوزه ی حقوق و دستمزد کارگران را مرتفع نماییم.

وی با اشاره به اقدامات شایسته ی حراست مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: سملی، مدیر حراست مجتمع، یکی از مدیران ارزشمند و پرتلاش این مجموعه ی بزرگ گازی می باشد و پیگیری هایی که انجام شده دغدغه ها و نگرانی های حوزه کارگری در منطقه کمتر شده است .

وی ادامه داد: مردم نجیب و بافرهنگ شهرستان کنگان با توجه به همسایگی و همجواری با صنعت، توقعات و انتظاراتی از مجتمع گاز پارس جنوبی دارند و این انتظارات باید در شورای راهبردی و مسیر قانونی توجه ویژه ای شود.

غریبی در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد بیمارستان کنگان بیان کرد: بارها به مدیران ارشد صنعت نفت و گاز گفته ایم که بیمارستان معین کنگان را دریابید، این بیمارستان دارای مشکلات فراوان می باشد و اگر حادثه ی برای پالایشگاه های مستقر در منطقه رخ بدهد، تجهیزات و امکانات جوابگوی صنعت نخواهد بود.

وی در این خصوص ادامه داد: اکنون با نبود امکانات و تجهیزات و ریزش قسمت هایی از ساختمان بیمارستان انتظار داریم با مشارکت و همدلی مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت های مستقر در منطقه این موارد حیاتی مرتفع گردد.

غریبی گفت: باید با انجام اقدامات و دستاوردهای زیرساختی و مهم در منطقه، نگاه مردم را به سمت صنعت برگردانیم تا مردم مناطق پیرامونی پارس جنوبی با یک دیدگاه مثبت و روشن به مجموعه صنعت نگاه کنند.

وی گفت: با انجام کارهای شایسته و اثر بخش در اینده مردم به نیکی از ما یاد کنند و قطعا با تجارب ارزشمند مهندس باهوش همسو با صنعت نفت و گاز منشا خیر و برکات برای منطقه خواهند بود.
(سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید