جزییات خبر

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:
(سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۵۹

رفع کمبود آب، تقویت امکانات بیمارستانی شهرک توحید و راه اندازی مجدد فرودگاه جم/ اولویت های مهم شهرستان جم می باشد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،  سید محمد احمدپور در نشست با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اقدامات مهم و سازنده مجتمع گاز پارس جنوبی در سطح شهرستان جم و شهرک مسکونی پارس جم می تواند نقش بی بدیلی در رضایتمندی کارکنان،  مردم و تولید پایدار داشته باشد.
 
وی در ادامه گفت: تاکنون در سایه ی همدلی و ارتباطات موثر با مجموعه ی مجتمع گاز پارس جنوبی دستاوردهای خوبی حاصل شده و امید داریم با حضور مهندس باهوش، این دستاوردها و تعاملات سازنده تداوم بیشتری داشته باشد.
 
فرماندار شهرستان جم در ادامه کمبود آب در منطقه و شهرک های مسکونی را یک مشکل بسیار مهم دانست و بیان کرد: بحران کمبود آب در منطقه ی شهرستان جم و شهرک های مسکونی باید با مشارکت تمام شرکت های اصلی مستقر در منطقه و با راهبری سازمان منطقه ویژه مرتفع گردد.
 
 
وی در ادامه با اشاره به متوقف شدن پروازهای فرودگاه جم و تعطیلی این فرودگاه تصریح کرد: فرودگاه جم با تمام امکانات بسیار خوب در مساحتی بیش از ۱۲۰ هکتار و دارای بهترین امکانات و تجهیزات راهداری و ... به تعطیلی کشیده شده و انتظار داریم با حضور یک حرکت جهادی و تدابیر مهم، این فرودگاه به مدار خدمات دهی به کارکنان، خانواده کارکنان صنعت و مردم منطقه بازگردد.
 
سید محمد احمدپور در این نشست به وضعیت بهداشت و درمان در منطقه و شهرستان جم پرداخت و عنوان داشت: با برنامه ریزی و نگاه  ویژه وزارت نفت،بیمارستان توحید که دارای مجموعه آماده در حوزه زیرساخت می باشد باید از لحاظ تجهیزات و امکانات مدرن، کادر پزشکی باتجربه تجهیز و تقویت شود تا نیاز نباشد کارکنان و خانواده کارکنان شرکت های مستقر در منطقه و شهرک های همجوار با شهرستان جم و مردم این خطه جهت انجام خدمات پزشکی و درمانی به استان های هم جوار عزیمت نمایند. 
 
وی گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باید در حوزه مسئولیت های اجتماعی با مشارکت شرکت های مستقر در منطقه برای رفع موارد مطرح شده، کمبودها و نواقص مهم را مرتفع و راهبری نماید.
 
در ادامه ی این نشست احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع بیان کرد: ما معتقد هستیم هر جا که بشود باید در چارچوب قانونی به منطقه و مردم بسیار خوب و با فرهنگ شهرستان های همجوار ، در حوزه عمران و آبادانی کمک کرد و نباید در این خصوص دریغ کرد. 
 
باهوش ادامه داد: نگاه بسیار عمیق و دلسوزانه ی فرماندار شهرستان جم به مسائل و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم و منطقه می تواند ما را در مسیر رفع مشکلات یاری نماید و این نگاه مثبت را پاس می داریم. 
 
وی ادامه داد: نواقص و مشکلات متعدد حوزه ی بهداشت و درمان در منطقه را به صورت بسیار جدی دنبال می کنیم و این مهم را تا حصول نتیجه ی نهایی و مطلوب ادامه خواهیم داد.
 
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست که رییس حراست و رییس روابط عمومی مجتمع وی را همراهی می کردند افزود: ما هیچ تفاوتی بین کارکنان مجتمع و مردم منطقه شهرستان جم قرار نداده و نخواهیم داد و همواره در تلاش هستیم در سایه همدلی این فرهنگ پر رنگتر شود.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) ۰۹:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید