جزییات خبر

دیدار رئیس ، اعضاء شورای اسلامی و شهردار شهر جم با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدار رئیس ، اعضاء شورای اسلامی و شهردار شهر جم با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۹:۱۵

رئیس، اعضاء شورای اسلامی و شهردار شهر جم با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دراین نشست که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر جم برگزار شد، اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر جم ضمن تبریک انتصاب احمد باهوش به سمت مدیر عاملی مجتمع گاز پارس جنوبی، برتعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مردم شهرستان جم وهمچنین کمبودهایی در حوزه آب، برق، امکانات بهداشت و درمان، آموزشی، خدمات شهری و تعاملات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تاکید کردند.

 

در ابتدای این نشست، سید علیرضا سجادی رئیس شورای اسلامی شهر جم، بیان کرد: میزبانی خیل عظیمی از کارکنان و تلاشگران عرصه صنعت نفت و گاز کشور افتخاری بزرگ برای مردم شهرستان جم می‌باشد و امید داریم در سایه تعامل و همکاری این مسیر تداوم داشته باشد.

تامین آب مورد نیاز شهرستان جم/ یک زنگ خطر برای منطقه

سجادی، در ادامه کمبود آب در شهرستان جم را یکی از مسائل مهم دانست و ادامه داد: مسئله کمبود آب در شهرستان جم به عنوان یک زنگ خطر تبدیل شده و اکنون آب مورد نیاز مردم بسیاری از مناطق پیرامونی شهرستان جم به وسیله‌ی تانکر تامین می گردد.

وی در این باره ادامه داد: مردم شهرستان جم در خصوص آب گلایه‌های زیادی دارند و به صورت مداوم این گلایه ها را به مسئولین و مدیران ارشد وزارت نفت و مسئولین استانی انعکاس می‌دهیم و لازم است نسبت به این مشکل با حساسیت و با یک نگاه بسیار ویژه‌ دنبال گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم به تاسیسات آب شیرین کن سیراف نیز اشاره نمود و بیان کرد: آب شیرین کن سیراف از ابتدای ساخت تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و لازم است تمام دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های مستقر در منطقه در یک برنامه‌ریزی دقیق این پروژه مهم را به سرمنزل مقصود برسانند تا مردم منطقه از آن بهرمند شوند.

توسعه ی بیمارستان شهرک و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان جم

سجادی در ادامه به توسعه ی بیمارستان شهرک توحید اشاره نمود و عنوان داشت: از زحمات ارزشمند مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی که از ابتدای حضور خود در منطقه موضوع بیمارستان و کمبودهای احوزه بهداشت ودرمان را پیگیری و دنبال می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم و امید داریم در سایه تعامل و همدلی این گره ها در منطقه باز شود و قطعا افزایش و گسترش بخش‌های مهم بیمارستان شهرک توحید در خدمات دهی مطلوب‌تر اثربخش خواهد بود.

وی ادامه داد: موضوع سلامت بهداشت و درمان خانواده‌های کارکنان ساکن در شهرک‌های مسکونی و شهرستان جم به هم متصل می‌باشد و امید داریم موضوعات مرتبط با بهداشت و درمان در این شهرستان به زودی مرتفع گردد.

فرودگاه جم / ظرفیت بسیار بزرگی که رها شده است

رئیس شورای اسلامی شهر جم در ادامه ی این نشست با مدیرعامل ، مدیرمالی، حراست و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در منطقه شهرستان جم، فرودگاه توحید جم می باشد که یک ظرفیت بسیار خوب و حیاتی در سال‌های اخیر رها شده است و با اعمال سلیقه‌ و تصمیمات نادرست این فرودگاه به تعطیلی کشیده شد و اکنون این بستر و ظرفیت باید با هم‌اندیشی و یک مدیریت جهادی به روزهای اوج خود بازگردد تا خانواده های کارکنان ساکن در شهرک های مسکونی و مردم منطقه، بخصوص شهرستان جم از خدمات پروازی این فرودگاه بهرمند شوند.

 

وی در این خصوص ادامه داد: در حال حاضر، به صورت روزانه خانواده‌های متعددی از کارکنان ساکن در شهرک‌های مسکونی مسیر جم به فرودگاه عسلویه و بالعکس را تردد می‌کنند و این رفت و آمدها در مسیر اتوبان سیراف به جم که دچار مشکلات متعددی در حوزه زیرساخت شده بسیار خطرآفرین است و راه‌اندازی مجدد فرودگاه توحید جم این حوادث و مشکلات را کاهش خواهد داد.

کمبود فضای آموزشی در شهر جم / مدارس را به سمت سه شیفته شدن می‌کشاند

سید علیرضا سجادی رئیس شورای اسلامی شهر جم، بیان کرد: کمبود فضای آموزشی در سطح شهر جم در سال‌های اخیر به یک مشکل بسیار بزرگ تبدیل شده و تمام مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه با برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی، آموزش و پرورش شهرستان جم را دریابید.

وی ادامه داد: توان و پتانسیل شهر جم در حوزه‌ی فضای آموزشی در حد ظرفیت و ارائه‌ی خدمات آموزشی به فرزندان بومی می‌باشد و این مهم با اسکان کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت و گاز به یک مشکل جدی تبدیل شده طبق اخرین سرشماری انجام شده در سال 95 بیش از 60 درصد دانش‌اموزان در حال تحصیل در مدارس شهر جم از فرزندان کارکنان شاغل در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می‌باشند که در حال حاضر این میزان در سال جاری به بیش از 75 درصد رسیده است.

سجادی افزود: این مشکل بسیار جدی است و اکنون مدارس دوشیفته‌ی شهر جم را به سه شیفته شدن می‌کشاند و اکنون شرکت‌های اصلی مستقر در پارس جنوبی باید در این زمینه چاره اندیشی نمایند و آموزش و پرورش شهرستان جم را در این خصوص یاری نمایند تا محیطی آرام و بدون دغدغه برای تمام فرزندان به وجود آید.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۹:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید