جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی و حل مشکلات فرزندان شهدا شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی

تشکیل کارگروه ویژه جهت بررسی و حل مشکلات فرزندان شهدا شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱) ۲۳:۲۳

احمد باهوش، در جمع بسیار صمیمی با فرزندان شهدا شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همه ی موفقیت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک پدران اسمانی شماست و شما وارثان اصلی این نظام مقدس هستید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع در این نشست ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت سراسر نور و رحمت امام رضا علیه السلام بیان کرد: امروز افتخاری بزرگ نصیبم شده که در چنین روز فرخنده ای در جمع شما فرزندان شهدا باشم و شما فرزندان شهدا سرمایه های معنوی نظام هستید.

باهوش در ادامه با اشاره به مسئولیت خطیر فرزندان شهدا به عنوان رهروان راه پدران آسمانی شان عنوان داشت: اکنون فرزندان سرافراز شهدا با تلاش و مجاهدت و کار جهادی در عرصه ی صنعت باید راه پدران خویش که همان راه عزت و ابادانی انقلاب اسلامی ست را ادامه بدهند و با تمام توان گام بردارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست صمیمی تصریح کرد: به فضل خداوند بزرگ و با حرکت بسیجی وار، در سایه ی همدلی مشکلات متعدد شما عزیزان را در مسیر قانونی دنبال و مرتفع خواهیم کرد.

به گفته ی باهوش؛ اگر چراغ قرمزی در جلوی راه بود از آن چراغ قرمزها عبور خواهیم کرد، همانگونه که پدران شما از بسیاری از موانع سخت گذشتند تا این کشور استوار باقی بماند.

باهوش در ادامه بیان کرد: دغدغه ها و مشکلات متعدد شما فرزندانم را با جان و دل شنیدم و تمام مسائل قابل بررسی خواهد بود و این موارد را با تشکیل یک کارگروه بسیار ویژه و تخصصی تا حصول نتایج مطلوب دنبال خواهم کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل و بسیار درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش های الهی نظام افزود: در این کارگروه تخصصی با بهره مندی از تفکر و توان جوان شایسته ی بسیجی و سپاهی، برادر حیدری، فرمانده مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع و حجت السلام هوشمند روحانی پرتلاش موارد را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از مدیران شرکت ملی گاز ایران در حوزه ی ایثارگران در کوتاه ترین بازه زمانی جهت حضور در جمع شما فرزندان شهدا مجتمع دعوت خواهم گرفت و مسائل و مشکلات را با صدای رسا بیان خواهیم کرد.

باهوش گفت: مسائلی از قبیل تعدیل مدرک فرزندان شهدا، مسائل مهم در حوزه ی ارزشیابی ها و ... را با حضور مسئول ایثارگران شرکت ملی گاز مطرح و در نشست بدون واسطه با شما عزیزان موارد را برطرف خواهیم کرد.

 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱) ۲۳:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید