جزییات خبر

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه بیان کرد:

شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید حامی و پشتیبان مردم باشند

شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید حامی و پشتیبان مردم باشند
(چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱) ۲۳:۴۴

شهاب شاهینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در نشست مشترک با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید حامی و پشتیبان مردم مناطق پیرامونی باشند و بتوانند در تمام حوزه ها تحولی بنیادین به وجود آورند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شهاب شاهینی نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه در این نشست مشترک بیان کرد: بدون تردید باور داریم، همدلی و هم افزایی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی مسیر خدمت به مردم را هموارتر می کند و مدیران شرکت های منطقه برای حرکت در این مسیر مهم باید استوار و محکم قدم بردارند.
 
شاهینی در ادامه بیان کرد: مردم منطقه ی عسلویه به عنوان میزبان بزرگترین پایتخت انرژی کشور، این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند و نگاه ما به صنعت یک نگاه سازنده است و انتظار داریم دغدغه و نگرانی مردم در خصوص الایندگی ها و مشکلاتی که در منطقه می باشد کاسته شود.
 
وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سالهای اخیر با یک نگاه مثبت به منطقه توانسته کارنامه ی درخشانی داشته باشد و امیدواریم با مدیریت جدید و پرتلاش و با انجام اقدامات شایسته این مسیر تداوم و پررنگتر شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه تصریح کرد: باید با تقویت و ارتباط سازنده و مشترک بین صنعت و مردم  شاهد پیشرفت های بزرگی در منطقه باشیم و یکی از ویژگی های شاخص بین مردم و صنعت گسترش وحدت و افزایش روحیه ی همبستگی ست که باید روز به روز تفویت شود.
 
 
شاهینی بیان کرد: مردم قدرشناس و با اصالت شهرستان عسلویه همواره در تمام صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال داشته اند و اکنون نگاه مردم به صنعت این است که حامی و پشتیبان انان باشید و در حوزه اشتغال و توسعه ی کارهای زیربنایی گام های مهمی بردارید.
(چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱) ۲۳:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید