جزییات خبر

دغدغه های منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم بررسی شد.

دغدغه های منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم بررسی شد.
(پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۰۲

مهم‌ترین دغدغه‌های منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم در نشست مشترک مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و کارشناسان مجتمع در این حوزه بررسی و بر رفع چالش‌ها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست تخصصی که از ساعت ۲۱ آغاز و تا ساعت ۳۰ :۱ بامداد پایان یافت بیان کرد: این نشست با هدف شناسایی موارد متعدد چالش‌ها و مشکلات حوزه‌ی منابع انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی و مشکلات گوناگون شهرک مسکونی پارس جم برگزار شد.

باهوش در این نشست که تا ساعات پایانی نیمه شب روز چهارشنبه ادامه داشت عنوان کرد: بهبود فرآیندهای مهم حوزه منابع انسانی مجتمع یکی از شاخص‌ترین موارد است و مشکلات و چالش‌های این حوزه باید به صورت ویژه دنبال و تا رفع کامل موارد، تلاش جدی و مستمر جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که با بهره‌وری بالاتر و فراهم آوردن امکانات بهتر و بروز بتوانیم در خدمت خانواده های ساکن شهرک پارس جم باشیم و موجبات آسایش و آرامش خانواده کارکنان را فراهم آوریم .

به گفته ی باهوش، چالش‌ها نخست، باید ساماندهی و گروه بندی شود و در دستور ویژه کارگروه قرار بگیرد و این موارد مهم را باید شناسایی و در رفع آن کوشا بود.
(پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید