جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

واحد هماهنگی و نظارت بر تولید به عنوان مرکز مدیریت گاز، مغز متفکر مجتمع گاز پارس جنوبی است

واحد هماهنگی و نظارت بر تولید به عنوان مرکز مدیریت گاز، مغز متفکر مجتمع گاز پارس جنوبی است
(دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۳۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید از واحد هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اکنون واحد دیسپچینگ مجتمع گازی پارس جنوبی با انجام ماموریت بسیار بزرگ و مهم، مغز متفکر مجتمع گاز پارس جنوبی‌ست و مأموریت خود را که همانا پایداری امنیت انرژی است، به‌خوبی به انجام رسانده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان این واحد گفت: واحد هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع با توجه جدی به حفظ و ارتقاء تولید گاز و محصولات جانبی به عنوان، مرکز مدیریت گاز و مغز متفکر مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شده است.

باهوش در ادامه با اشاره به نقش بسیار موثر، هماهنگی و تعامل سازنده این واحد با تاسیسات بالادستی تولید گاز افزود: در سایه ی کار گروهی و تکیه بر توان داخل، از ابتدا تا انتهای سال گذشته بیش از 195 هزار و 400 میلیون متر مکعب گاز در سطح مجتمع تولید شده و امید داریم در سال جاری با انجام اقدامات لازم، شرایط را برای تامین گاز مورد نیاز بخش خانگی و صنعتی کشور فراهم آوریم.

وی ادامه داد: جوانان خلاق و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در کسب دستاوردهای مهم خوش درخشیده و واحد هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع نیز با استفاده از جوانان توانمند نمونه ی شاخص و بارز در خلق این موفقیت های بزرگ بوده است.

باهوش تصریح کرد: در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، مطالعات و بررسی‌های کارشناسی لازم برای ارتقای کیفی محصولات با استفاده از توانمندی‌ها و دانش سرمایه عظیم منابع انسانی مجتمع و همچنین استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان داخل کشور از دیگر برنامه‌های مهم این واحد می‌باشد و امید داریم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم عملیات تعمیرات اساسی سال جاری نیز با موفقیت به سرانجام برسد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه این بازدید از اتاق کنترل مرکزی و واحدهای مختلف کارگاه مرکزی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی نیز بازدید و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های این واحدها را آشنا شد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید