جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

بزرگترین مزیت مجتمع گاز پارس جنوبی داشتن نیروی انسانی توانمند است

بزرگترین مزیت مجتمع گاز پارس جنوبی داشتن نیروی انسانی توانمند است
(دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۹:۰۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید سرزده از شیفت شبکار کارکنان اتاق کنترل پالایشگاه هشتم در یک فضای کاملا صمیمی به شنیدن دغدغه‌ها و ابهامات همکاران اتاق کنترل پرداخت و با سعه صدر و روحیه انقلابی به آنها پاسخ و توضیحات لازم را ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش در این بازدید کاملا سرزده بیان کرد: ارزشمندترین دارایی و سرمایه ی مجتمع گاز پارس جنوبی نیروی انسانی کارآمد و توانمند است، تمام مدیران باید در جهت رفع موارد و مشکلات منابع انسانی پای به پای بنده حرکت کنند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به ظرفیت‌های موجود در این مجتمع بزرگ گازی کشور اشاره نمود و افزود: مجتمع بزرگ گازی کشور که اکنون 75 درصد از گاز مورد نیاز کشور را تامین و شاهد دستاوردهای مهمی در تمام حوزه های آن هستیم، دارای پشتوانه ی عظیم نیروی انسانی و دارایی فکری‌ست که گنجینه ی بزرگ این مجتمع را شکل می دهند.
وی در پاسخ به فضای بی اعتمادی بوجود آمده و شفاف نبودن عملکرد برخی مسولین و مدیران که منجر به افزایش نارضایتی کارکنان شده خطاب به آنان گفت: عزیزانم به لطف و یاری حق تعالی و همراهی شما، این مشکلات را در آینده نه چندان دور بررسی و حل و فصل خواهم کرد و سیستمی پاسخگو و شفاف و سالم از هر آفتی بر مجتمع حاکم خواهد شد و انشالله شور و شوق و امید و اعتماد را به شما پیشرانان خط مقدم تولید خواهم برگردانند.

باهوش در ادامه افزود: بزرگترین مزیت و با ارزش‌ترین دارایی مجتمع گاز پارس جنوبی، شما جوانان خلاق و زحمتکش هستید که مایه‌ى عزت و شکوه کشور عزیزمان می‌باشید.

باهوش در این بازدید سرزده تصریح کرد: رفتار مناسب اخلاقی مدیران با کارکنان زیر مجموعه خود بسیار مهم و در روحیه آنان اثر مثبت خواهد داشت، به یقین، این برخورد مناسب که به ایجاد محیط انسانی و دوستانه میان مدیران و کارکنان منجرخواهد شد، می تواند در توسعه و پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی و رشد اقتصاد کشور نیز اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: اکنون که در جمع صمیمی شما عزیزان و اتاق فرمان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی حضور دارم، با عزم و اراده جدی و با تمام قدرت در مسیر حمایت و رفع مشکلات حوزه منابع انسانی با ارزش‌ترین سرمایه های مجتمع حرکت می کنم و تکیه گاه کارکنان خواهم بود.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: حضور گسترده و ارزشمند جوانان دانش آموخته، فرهیخته و نوآور در تمام واحدهای کلیدی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، نشان از توانمندی‌های ارزشمند این نسل و مایه افتخار و مباهات برای کشور عزیزمان است.
(دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید