جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

بهداشت، درمان و سلامت روان خانواده کارکنان اولویت نخست است

بهداشت، درمان و سلامت روان خانواده کارکنان اولویت نخست است
(چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۲۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید از مرکز مشاوره مجتمع مسکونی پارس جم بیان کرد: با برنامه ریزی مدون و با انجام آموزش های لازم در مرکز مشاوره حوزه سلامت خانواده های شهرک پارس جنوبی، افزایش سطح سلامت خانواده ها از اولویت های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی است.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارسی جنوبی، احمد باهوش با تاکید ویژه بر اهمیت حوزه سلامت ، بهداشت و درمان خانواده های کارکنان گفت: باید به تمام حوزه های رفاعی اجتماعی، فرهنگی آموزشی و درمانی خانواده های ساکن شهرک پارس جنوبی توجه بسیار زیادی شود و حفظ سلامت سرمایه های انسانی مجتمع و خانواده آنان اولویت نخست می باشد.

باهوش در این بازدید و نشست تخصصی که همزمان با روز عید سعید فطر و با حضور مدیرعامل پالایشگاه فجرجم، رئیس حراست و رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، بیان کرد: بهداشت روان برای رشد و تعالی کارکنان و اعضای خانواده لازم و ضروریست و با برنامه ریزی منظم و تاثیرگذار در مرکز مشاوره شهرک پارس جنوبی این موارد مهمو حیاتی دنبال گردد تا شاهد شادابی و طراوت درخانواده های مجتمع عظیم پارس جنوبی باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به دستور ویژه مهندس چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز در خصوص توجه به مسائل رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و درمانی خانواده های ساکن شهرک تصریح کرد: مسائل و موارد مهم در این حوزه ها را به صورت جدی و مستمر با رایزنی در منطقه و مراکز مهم حوزه بهداشت و درمان وزارت نفت دنبال خواهم کرد و برای رفع مشکلات با هم اندیشی و کار گروهی همسو با حرکت سریع و اثر بخش تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب و ایده ال پیگیری خواهم کرد.

باهوش ادامه کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ ساکن با استقبال و همراهی خوب خانواده ها روبه‌رو شده که این امر به ایجاد رضایتمندی و افزایش بهره‌وری شغلی کمک های فراوانی می کند.

در ادامه ی این نشست سید محمد مهدی هاشمی، مدیرعامل شرکت پالایش فجر جم گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در مرکز مشاوره شهرک پارس جنوبی در حال انجام است که نسبت به قبل رضایتمندی بیشتری را دنبال داشته و اثربخش بوده و امید داریم در سایه تلاش و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی برای رضایتمندی خانواده های ساکن اقدامات مهمی را انجام دهیم.




(چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۴:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید