جزییات خبر

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز جهانی کارگر
(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۷:۲۸

احمد باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی روز جهانی کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تلاش بویژه کارگران حاضر در مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این جانب با یادآوری منزلت کار وکرامت والای کارگر در باور و بینش دینی‌مان، به یکایک شما کارکنان و خدمتگزاران عرصه کار و ایثار، خدا قوت گفته، این روز و هفته ارزشمند را که با عید الهی فطر قرین گردیده صمیمانه تبریک می گویم.
متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

کارکنان ارجمند عرصه کار و ایثار

پیشرفت، توسعه ، رشد و شکوفایی در همه عرصه های اقتصادی از جمله صنعت بالنده گاز در این منطقه مدیون همت و حرکت مستمر همه کوشندگان این حوزه و بویژه رهین اراده استوار و اهتمام مجدانه یکایک شما کارکنان خدوم، پرتلاش و خدمتگزار در شرکت پیشرو و پویای مجتمع گاز پارس جنوبی است که بیشترین توان و اندیشه خود را در راه رسیدن به افق و اهداف تعریف شده به کار بسته و با همدلی و هم افزایی، مسیر تعالی و تولید را هموار می نمایید.

این جانب با یادآوری منزلت کار وکرامت والای کارگر در باور و بینش دینی‌مان، به یکایک شما کارکنان و خدمتگزاران عرصه کار و ایثار، خدا قوت گفته، این روز و هفته ارزشمند را که با عید الهی فطر قرین گردیده صمیمانه تبریک می گویم و از خداوند سبحان ، توفیق و شادکامی روزافزون همگان را از ایزد متعال مسئلت می نمایم.

پیروز و سربلند باشید.

احمد باهوش

مدیرعامل



(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۷:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید