جزییات خبر

امام جمعه شهرستان جم مطرح کرد:

ضرورت استفاده از نیروهای توانمند بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی

ضرورت استفاده از نیروهای توانمند بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۲۲

امام جمعه شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: استفاده از جوانان متخصص و کارآمد در بدنه ی مجتمع گاز پارس جنوبی ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت السلام محمدی، امام جمعه شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: جوانان کشور در فضای پیشرفت و آبادانی در اوج افتخار و درخشش قرار دارند و ضروریست مجتمع گاز پارس جنوبی برای افزایش سطح پویایی و نوآوری از جوانان خلاق و توانمند بومی استفاده نماید.

امام جمعه شهرستان جم در این دیدار افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی، با مدیریت جدید و جهادی توجه به مسئولیت اجتماعی و محیط پیرامونی را جزء اقدامات اصلی در چشم‌انداز و مأموریت خود در منطقه بداند و در این حوزه گام های اساسی بردارد.

حجت السلام محمدی در ادامه با اشاره به آموزش و توانمندسازی جوانان منطقه جهت اشتغال در شرکت های مستقر در پارس جنوبی تصریح کرد: شرکت های مستقر در منطقه باید با برگزاری کلاس‌های تخصصی، آموزش نیروهای جوان منطقه را جهت افزایش تخصص و مهارت، متناسب با نیازهای خود ارائه نمایند و در اشتغال جوانان شهرستان های همجوار نقش مهمی ایفا نمایند.

وی در ادامه ی این نشست مسائل فرهنگی منطقه را یک امر بسیار مهم دانست و ادامه داد: مسائل فرهنگی در منطقه نیازمند یک عزم جدی با برنامه‌‌ریزی دقیق می‌‌باشد و کارهای فرهنگی در منطقه باید با همت و تلاش تمامی شرکت های مستقر در منطقه محقق گردد.

در ادامه ی این نشست، احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: امیدواریم مشکلات و مسائل مهم مطرح شده در سایه همدلی و هم فکری تمام مدیران شرکت های مستقر در منطقه بتوانیم برطرف نماییم و حضور ارزشمند شما ائمه جمعه شهرستان های همجوار در کنار مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند راهگشا و تسهیل کننده کارهای فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی باشد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی پارس جنوبی زمینه‌ی بسیار مناسب برای جهش در مسیر تولید و اقتصاد کشورست و مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده از ظرفیت‌های قانونی منطقه را جهت رشد و شکوفایی در دستور کار قرار خواهد داد.

وی به عظمت و شکوه پارس جنوبی اشاره نمود و گفت: فعالیت‌های بسیار گسترده و درخشانی که در این منطقه و مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده است به تنهایی کارنامه خوبی برای کشور عزیزمان است و باید این تلاش‌ها و زحمات ارزشمند به خوبی به مردم انعکاس داده شود.

باهوش گفت: توجه به مسائل مهم مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه زمینه‌ى اشتغال، توسعه‌ی زیرساخت‌های مهم در محیط پیرامونی، توجه به مسائل آموزشی و فرهنگی را در سایه همدلی و کارگروهی تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه و با راهبری و مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را در اولویت قرار خواهیم داد.

همچنین در این نشست صمیمی مدیرعامل پارس جنوبی مهم ترین برنامه‌های خود را استفاده از ظرفیت های منطقه و نیروهای توانمند بومی و تدبیر جهت ایفای مسئولیتهای اجتماعی دانست.

(شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید