جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

ضرورت افزایش تعامل و همکاری بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه پارس

ضرورت افزایش تعامل و همکاری بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه پارس
(پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۸:۳۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اظهار کرد: برای انجام کارهای موثر در منطقه نیازمند مشارکت فعال همه ی شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ی ویژه پارس با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

 

احمد باهوش در این نشست مشترک بیان کرد: برای انجام اقدامات شایسته و بکار گیری تصمیمات و راهکارهای مهم همسو با پیشرفت و تحول در منطقه باید نشست های بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه را گسترش داد.

 

باهوش در ادامه تصریح کرد: رونق گسترده در منطقه پارس جنوبی نیازمند مشارکت فعال همه ی شرکت های مستقر در پایتخت انرژی کشور است.

 

وی افزود: توسعه ی پایدار در سایه ی عمل به مسئولیت های اجتماعی رشد می کند و اعتقاد دارم توجه به مساعل اجتماعی، زیست محیطی و فرهنگی جوامع محلی، تاثیرات عمیقی بر روند تولید و شکوفایی اقتصاد کشور دارد.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست افزود: همه ی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت با تشکیل کارگروه های مختلف زمینه را برای رشد و تحولات اساسی در منطقه فراهم آوریم.

 

به گفته ی باهوش، هر میزان که زیرساخت های اساسی شهرستان های همجوار پارس جنوبی رشد و متحول شود، سطح همکاری ها نیز افزایش می یابد و اثربخشی فعالیت  شرکت های تولیدی در منطقه پارس جنوبی نیز بیشتر خواهد شد.

 

سخاوت اسدی در دیدار با مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تبریک انتصاب وی ابراز امیدواری کرد؛ این تغییر فصل جدیدی در رابطه دو شرکت جهت پیشبرد اهداف توسعه ی پارس جنوبی باشد.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد: من بارها تاکید کرده ام که باید فعالیت ها در پارس جنوبی را به مردم همین منطقه سپرد زیرا در این صورت دغدغه مردم محلی رفع مشکلات خواهد بود زیرا صنعت را جزیی از زندگی خود می دانند.

 

اسدی افزود: در بحث مشعل سوزی به عنوان یکی از دغدغه های اساسی مردم منطقه باید برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد تا مصوبات این موضوع عملیاتی گردد.

 

اسدی ادامه داد: همکاری و مساعی دو شرکت باعث خواهد شد تا این همیاری و همدلی در بین سایر شرکت ها در منطقه و بدنه ی کارشناسی آنها نیز جاری و ساری گردد و بتوان با انسجام بیشتری اهداف فی مابین را دنبال کرد.

(پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۸:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید