جزییات خبر

با تاکید ویژه جهت تسریع در اجرای پروژه های شهرک پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از روند پیشرفت پروژه های مستغلاتی شهرک پارس جنوبی بازدید نمود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از روند پیشرفت پروژه های مستغلاتی شهرک پارس جنوبی بازدید نمود
(پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۸:۰۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی صبح امروز ( پنج شنبه 8 اردیبهشت ماه ) از روند پیشرفت پروژه های مستغلاتی شهرک پارس جنوبی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش در حاشیه ی این بازدید میدانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران واحد مستغلات شهرک مسکونی گفت: مهمترین اولویت در شهرک مسکونی پارس جنوبی اندیشه ی جلب رضایت ساکنان عزیز است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های در دست اقدام میسر خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع سریع در اجرای پروژه های مستغلاتی از کیفیت انجام آن ها غافل نباشید، رعایت شاخصه ی کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان باید مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

 

باهوش در این بازدید میدانی تصریح کرد: توجه به مشکلات و کمبودهای حیاتی خانواده های محترم شهرک پارس جنوبی در اولویت نخست کاری قرار دارد و باید با شناسایی سریع موارد و مشکلات، دغدغه های آنان را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن مرتفع گردد واین موارد را بصورت ویژه و مستمر تا حصول نتیجه ی مطلوب رصد و پیگیری خواهم کرد.

 

باهوش در این بازدید از پروژه ها و اقداماتی از قبیل نصب آسانسورها، روند عملیاتی آب شهرک، بلوک های در دست تعمیرات، موارد مهم مدارس بازدید نمود.

 

وی همچنین بر روند اجرای سریع عملیات نصب کاغذ دیواری، کابینت و تعویض کولر که در مرحله ی انتخاب پیمانکار می باشد تاکید ویژه نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(پنج شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۸:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید