جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

نگاه مثبت مدیران در حل مشکلات کارکنان شاغل قرارداد مستقیم در مجتمع گاز پارس جنوبی

نگاه مثبت مدیران در حل مشکلات کارکنان شاغل قرارداد مستقیم در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۳۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نخستین نشست با نمایندگان کارکنان قرارداد مستقیم بیان کرد: رویکرد دولت سیزدهم از ابتدای دوره، توجه ویژه به نیروی انسانی بوده است؛ این موضوع در وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و بزرگترین مجتمع گازی کشور نمودی روشن‌تر داشته و امید داریم در حل مسائل و مشکلات کارکنان با شتاب بیشتر حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، صبح امروز ( سه شنبه 6 اردیبهشت ماه ) احمد باهوش در دومین هفته‌ی کاری خود بعد از انتصاب به‌عنوان مدیرعامل در جمع نمایندگان کارکنان شاغل قرارداد مستقیم حضور یافت و پای صحبت کارکنان قرارداد مستقیم مجتمع گاز پارس جنوبی نشست.

در این نشست که با حضور نمایندگان کارکنان شاغل قرارداد مستقیم برگزار شد، کارکنان قرارداد مستقیم مشکلات و مسائل خود را به‌صورت بی‌واسطه و در فضایی صمیمانه با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در میان گذاشتند.

مهندس باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست بیان کرد: نیروهای قراردادی در طول سال‌های متمادی همواره دغدغه‌های فراوان داشته‌اند و این دغدغه بارها و بارها گفته شده و اکنون با نگاه مثبت مدیران در دولت محترم به سرمایه های نیروی انسانی تلاش خواهیم کرد به لطف حق انشالله نهایت تلاش صورت خواهد گرفت که مشکلات مطرح شده را در چارچوب قانونی به حداقل ممکن کاهش دهیم.

باهوش در این نشست ادامه داد: کارکنان قرارداد مستقیم از نیروهای بسیار توانمند و خلاق مجتمع گاز پارس جنوبی می باشند و این موفقیت‌های بزرگ در مجتمع ماحصل تلاش و زحمات شما عزیزان می‌باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: ارتقای وضع نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری تیم مدیریتی محسوب می‌شود، رفع مشکلات مطرح شده و همچنین بهبود وضعیت موجود و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌های ارتقای کرامت انسانی کارکنان می‌باشد و در مسیر بهبودی مسائل تصمیمات مهمی خواهیم گرفت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی مجتمع گاز پارس جنوبی وظیفه دارد انگیزه کارکنان را جهت شکوفایی و پویایی کارکنان مجتمع ارتقاء و افزایش دهد تا شاهد خلق دستاوردهای مهمی در بزرگترین مجتمع گازی کشور باشیم.

باهوش در این نشست ادامه داد: قوانین و مقررات جدید راه‌گشا برای بهبود شرایط کنونی خواهد بود و مدیران مجتمع با نگاه جدید مسائل را پیگیری خواهند کرد.

وی گفت: مدیران با نگاه مثبت اندیش، انتقادپذیر و شنونده مشکلات مطرح شده در حل مشکلات مصمم هستند و با نگاه احترام و عزت به کارکنان پرتلاش این مجتمع بزرگ حرکت می‌کنند.

برگزاری این نشست‌ها و بیان مشکلات کارکنان حاکی از آن است که رویکرد جدید مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در حل مسائل نیروهای انسانی و همکاری بیشتر با آنهاست. امید می‌رود با تداوم حرکت کنونی در آینده نزدیک شاهد حل مسائل کارکنان قراردادی، پیمانکاری و دیگر الگوهای شاغل در مجتمع باشیم.

در این نشست مدیران منابع انسانی، حراست، مالی، امور حقوقی و پیمانها در مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت جداگانه به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان کارکنان قرارداد مستقیم پاسخ دادند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید