جزییات خبر

همسو با پویش جهانی ساعت زمین

مراسم گرامیداشت رویداد "ساعت زمین"در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

مراسم گرامیداشت رویداد "ساعت زمین"در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱) ۱۵:۰۴

همگام با پویش جهانی "ساعت زمین" و با هدف آگاهی بخشی نسبت به بحران تغییرات اقلیم و گرمایش زمین، پالایشگاههای اول تا دوازدهم و عملیات مشترک، مجتمع گاز پارس جنوبی در این رویداد مهم مشارکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همگام و همراستا با پویش جهانی "ساعت زمین" با هدف آگاهی بخشی نسبت به بحران تغییرات اقلیم و گرمایش زمین، پالایشگاههای اول تا دوازدهم و عملیات مشترک مجتمع به عنوان عضوی از خانواده ی صنعت پالایش گاز، در اقدامی آگاهانه و در راستای مسئولیت اجتماعی در این پویش جهانی به مدت یک ساعت مشارکت نمودند.

"ساعت زمین" یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است که طی آن خانواده ها و کسب و کارها با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیر ضروری به مدت یک ساعت اثرات تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را یادآوری می کنند.

پالایشگاههای اول تا دوازدهم و عملیات مشترک، به عنوان عضوی از خانواده ی صنعت پالایش گاز، در اقدامی آگاهانه و در راستای مسئولیت اجتماعی در تاریخ 6 فروردین ماه 1401 مصادف با 27 مارس 2022، از ساعت 20:30 لغایت 21:30براساس برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته این رویداد را اجرا نمودند.

با هماهنگی های لازم با تمامی واحدهای فرآیندی، پشتیبانی و حراست، با پیاده سازی طرح خاموشی در بخش معابر سایت صنعتی و غیرصنعتی، محوطه ی ساختمانهای سایت صنعتی و غیرصنعتی، ایستگاه آتش نشانی و در بخشهایی از مخازن میعانات گازی و برخی از مناطق که به لحاظ ملاحظات ایمنی و فرایندی بلامانع بود، به مدت یکساعت در زمان مقرر در این رویداد جهانی مشارکت نمودند.

(سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱) ۱۵:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید