جزییات خبر

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه های پارس جنوبی در آینده بسیار نزدیک کلید خواهد خورد

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه های پارس جنوبی در آینده بسیار نزدیک کلید خواهد خورد
(سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱) ۰۹:۰۲

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی مجتمع گاز پارس جنوبی از شروع روزهای تعمیرات اساسی در آینده ی بسیار نزدیک خبر داد و گفت: با پایان یافتن روزهای سرد سال در سال گذشته و درخشش مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین گاز مورد نیاز کشور، مجتمع گاز پارس جنوبی برای شروع عملیات تعمیرات اساسی در سال جاری آمادگی لازم را دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین فرزندی در این باره بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و جلسات متعدد در شورای طرح تعمیرات اساسی مجتمع، برنامه‌ی زمانبندی شده این رویداد مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی از20 فروردین آغاز و تا 28 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: کالاهای مورد نیاز عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی در دو بخش بازرگانی ستاد و اداره خرید پالایشگاهی، براساس دستورالعمل‌های تعیین شده ازقبل پیگیری وتا قبل از آغاز عملیات تعمیرات اساسی در هر پالایشگاه تحویل داده خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: به طور جداگانه تمامی پالایشگاه های مجتمع جلسات پیش از شروع عملیات تعمیرات اساسی را به صورت منظم برگزار خواهند کرد و تمامی موارد را مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار داده و مرتفع خواهند نمود.

فرزندی در ادامه افزود: تجهیزات ستادی شامل تیوب پولر , جت ماشین و تجهیزات هیدرولیک و سایر لوازم مورد نیاز پالایشگاه از سوی هر پالایشگاه اعلام و از سوی ستاد تعمیرات اساسی قبل ازآغاز برنامه زمانبندی شده جهت شروع عملیات تعمیرات اساسی در هر پالایشگاه تحویل خواهد شد و خدمات فنی مورد نیاز درحین عملیات به پالایشگاه ارائه میگردد .


کارگاه مرکزی ستاد نیز مشابه هر سال خدمات تخصصی مورد نیاز را بر اساس دستورالعمل جاری به پالایشگاه ها ارائه داده تا کمترین نگرانی در حین اورهال متوجه پالایشگاه ها گردد.


وی در ادامه با اشاره به نقش سازنده و درخشان جوانان کارآمد در عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: جوانان باتجربه، با دانش بومی و بهره‌مندی از فکر نو از مهمترین رکن موفقیت در عملیات تعمیرات اساسی مجتمع می باشد و اعتماد به جوانان در تمام عرصه های تولید، ایمنی و ... موجبات رشد و شکوفایی مجتمع را فراهم آورده است.


استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های داخلی کشور از قبیل شرکت‌های سازنده تجهیزات پالایشگاهی، سازندگان قطعات یدکی، شرکت های دانش بنیان برای ایجاد اشتغال زایی و حمایت از تولید داخلی از اصول و سیاست های مجتمع در راستای سیاست های کلان کشور بوده و امیدواریم با تلاش صنعت گران در این عرصه، بهترین و با کیفیت‌ترین تعمیرات اساسی را برای حفظ تولید پایدار و استفاده حداکثری از مخازن مشترک با برنامه‌ریزی دقیق در سال 1401 داشته باشیم.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی در نخستین ایستگاه خود از پالایشگاه نهم ( فاز 12 ) کلید خواهد خورد و پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فاز 19) ایستگاه پایانی عملیات تعمیرات اساسی درسال 1401 خواهد بود.











(سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱) ۰۹:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید