جزییات خبر

معاون وزیر نفت در امور گاز تاکید کرد:

بکارگیری تمهیدات لازم برای حفط تولید حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی

بکارگیری تمهیدات لازم برای حفط تولید حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱) ۱۱:۰۸

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پنجمین روز از ایام نوروز و دومین دوره‌ی بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام اقدامات نوآورانه و تکیه بر توان داخل و نیروهای کارآمد، برای رفع مشکلات و حفط تولید حداکثری در مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی در دومین دوره سفر هفته ی اخیر به مجتمع گاز پارس جنوبی، جمعه (پنجم فروردین‌ماه) در جمع کارکنان و متخصصان پالایشگاه هفتم مجتمع اظهار کرد: با استفاده از توان داخل و اقدامات شاخص و نوآورانه برای رفع مشکلات در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی تلاش خواهیم کرد و تمهیدات لازم را در این خصوص بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: قطعا در سال جدید با تجارب ارزشمند شما عزیزان نگهداشت و توان تولید حداکثری را حفظ و چشم انداز بسیار روشن از تولید خواهیم داشت.

چگنی با اشاره به دستاوردهای مهم در این مجتمع بزرگ تصریح کرد: کار و تلاش بی وقفه‌ی شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با ارزش می‌باشد و هیچ گونه جایگزینی ندارد و این خدمت به خلق بالاترین عبادت است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: هیچگونه منعی برای استفاده از توان و ظرفیت شرکت های سازنده داخل و دانش بنیان وجود ندارد و ورودی تمام پالایشگاه های پارس جنوبی بروی شرکت های سازنده داخل و دانش بنیان باز می باشد و حمایت می کنیم.

چگنی یادآور شد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با قلمرو نوین فنآوری گام های مثبتی برداشته و این پیشرفت و شکوه برای شرکت ملی گاز بسیار مهم و درخشان است.

چگنی در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه هفتم( فازهای 17 و18) تصریح کرد: ان شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم و این مهم با پشتکار، کار گروهی و همدلی شما عزیزان تحقق خواهد یافت.





(شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱) ۱۱:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید