جزییات خبر

مدیر کل بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافند غیر عامل وزارت نفت:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از افتخارات صنعت نفت و گاز کشور هستند

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از  افتخارات  صنعت نفت و گاز کشور هستند
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۵۹

مدیر کل بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت در جمع مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از افتخارات صنعت نفت و گاز کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر کل بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت ضمن تاکید بر حل مسائل حوزه ی بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سایه ی همدلی، تلاش و کارگروهی مسائل اولویت دار در مجتمع را تا حصول نتیجه نهایی دنبال خواهیم کرد.

مظاهر انصاری دوشنبه ( 16 اسفندماه ) در نشست با مدیرعامل، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد خجسته ی شعبان گفت: تمامی افتخارات درخشانی که در سال‌های اخیر در حوزه ایمنی و بهداشت در قسمت های مختلف اخذ شده است حاصل تعهد کاری شما کارکنان و مدیران پرتلاش می باشد.

انصاری در ادامه بیان کرد: حمایت های مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه ی وزارت نفت و بخصوص مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی (هادی هاشم زاده فرهنگ) در سال های اخیر موجبات رشد و تعالی در حوزه HSE را فراهم نموده و اکنون به این مدیران بزرگ افتخار می کنیم .

مدیر کل بهداشت، ایمنی محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت خاطرنشان کرد: خوشبختانه طبق سوابق درخشان در مجموعه ی بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی ، این مجتمع عظیم اکنون به تکامل رسیده و خوشحال هستم با تعهدی که شما کارکنان دارید و این مهم به صورت مستمر و با شتاب بیشتری نسبت به گذشته ادامه پیدا می‌کند و شاهد شکوفایی بیشتری در این مجتمع بزرگ گازی کشور خواهیم بود.

وی گفت: در اولین ماموریت کاری که اختصاص داده شد به حضور در جمع شما مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع، در سایه‌ی همدلی و کار گروهی تمامی مسائل و مشکلات این حوزه در مجتمع گاز پارس جنوبی را در سطح وزارت نفت تا حصول نتیجه ی مطلوب دنبال خواهیم کرد.

انصاری ادامه داد: اولویت های حیاتی در سال جاری و سال پیش رو در بخش تولید و HSE را در راس امور قرار می‌دهیم و امیدواریم در کنار نیروهای تلاشگر مجتمع در خط مقدم جبهه ی اقتصادی کشور شاهد بهترین رویدادها باشیم.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید